Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@13:27:31 GMT

صادرات 6 هزار دستگاه محصولات ايران خودرو به عراق

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۰۶۶۸

صادرات 6 هزار دستگاه محصولات ايران خودرو به عراق

خبرگزاري آريا - در حال حاضر بازار عراق يکي از بهترين بازارهاي صادراتي ما محسوب مي شود و قرار است در سال جاري شش هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو از جمله سمند، سورن، پژو پارس و دنا به اين كشور صادر شود.
به گزارش ايکوپرس، حسن گلچوبيان، مدير صادرات منطقه خاورميانه و آفريقا شركت ايران خودرو با بيان اين مطلب افزود: با توجه به استقبال و نياز مشتريان در بازار كشورهاي عربي همسايه از خودروهاي اتوماتيک ، صادرات خودروهاي اتوماتيک به عنوان يكي از اهداف و اولويت هاي اصلي ايران خودرو در اين كشورها دنبال مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


AR-SA
وي افزود :يکي از محصولاتي که در بين بازارهاي هدف تقاضاي بسيار بالايي دارد، خودرو دنا پلاس است و در صورتي که اين خودرو با گيربکس اتوماتيک توليد شود قطعا بازارهاي هدف بسياري را پوشش خواهد داد.
گلچوبيان در خصوص شناسايي بازارهاي صادراتي سودآور گفت: بازار نيجريه نيز به عنوان يکي از بازارهاي صادراتي سودده براي ايران خودرو شناسايي شده است که پس از رفع موانع موجود براي صادرات به اين کشور،آغاز خواهد شد و اين بازار هم در انتظار محصولات اتوماتيک گروه صنعتي ايران خودرو خواهد بود.
مديرصادرات منطقه خاورميانه و آفريقا درباره صادرات به عمان نيز گفت: استقبال مردم اين کشور از سبد محصولات ايران خودرو بسيار چشمگير است، از اين رو انتظار مي رود امسال با صدور دو تا سه محصول اتوماتيک به بازار عمان، گام هاي بلندي را در توسعه بازار خود در کشورهاي همجوار برداريم.
وي با ابراز رضايت از عملکرد صادرات به منطقه خاورميانه در سال 96 افزود: اين شركت در تلاش است با ارائه تسهيلات و خدمات پس از فروش در دسترس، سهم خود را در بازارهاي خاورميانه افزايش دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد

قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال با در نظر گرفتن سبدی از انواع پرداخت‌ صورتحساب، امروز (چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه) بین مجید چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در بغداد امضا شد.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار