Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی قاسمی، رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه «یک شب ضیافت» در روز دوشنبه 7 خردادماه از ساعت 18 با حضور احمد شحات احمد سید، قاری بین‌المللی از کشور مصر در محل صداوسیمای مرکز اصفهان برگزار خواهد شد که این برنامه به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این قاری مصری در روز شنبه 7 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء، در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در محل مسجدالمهدی شاهین شهر برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان اصفهان ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم روز شنبه 12 خردادماه با حضور حمید رضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی قرآن کریم در امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا برگزار خواهد شد که این برنامه نیز به‌صورت زنده از شبکه قرآن و شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مراسم جزء خوانی قرآن بقاع متبرکه استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول عقیدتی پایگاه دریایی بعد از ظهر سه شنبه در این برنامه، با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه اسرا، به وجود قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین در فلسطین اشغالی که توسط رژیم غاصب اسرائیل تحت محاصره قرار گرفته است گفت: طبق وعده خداوند در قرآن کریم و پیش بینی رهبر حکیم انقلاب اسلامی این منطقه به وسیله رزمندگان اسلام فتح خواهد شد.

حجت‌الاسلام راغبی افزود: اتفاقات چند روز گذشته توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی تنها بخشی کوچک و به گفته رهبر انقلاب فقط تنبیهی بیش نبود.

در این محفل نورانی که به یاد بیش از ۴۸ هزار لاله خونین بال ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ناو سروان امانت از پرسنل پایگاه دریایی ارتش و استاد حاج عباس هاشمی قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

در پایان این برنامه از ۳۱ تن از فعالان قرآنی و معارفی ماه مبارک رمضان پایگاه دریایی ارتش در بوشهر با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

کد خبر 6080179

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود