Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت خارجه خبر منتشره شده مبنی بر درخواست مقتدی صدر برای عدم حضور نیرو‌های ایرانی در عراق را رد کرد. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی، سخنگوی و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص خبر‌هایی حاکی بر اینکه پس از پیروزی ائتلاف سائرون در عراق، مقتدی صدر رهبر این ائتلاف برای حضور نیرو‌های ایرانی در این کشور اولتیماتوم تعیین کرده است، گفت: این خبر را به هیچ عنوان تایید نمی‌کنم به هر حال این مسائل فضاسازی رسانه‌ای است که پیرامون وضعیت جدید عراق به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه کاندیدا‌هایی در عراق توانسته اند آرای مردم را جلب کنند، گفت: به هر حال اتاق فکر کینه توزانه‌ای در این میان سعی می‌کند روابط بین المللی ایران و روابط ایران با همسایگان خود را تحت تاثیر قرار دهد.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: باید منتظر تشکیل دولت جدید در عراق شد تا پس از تشکیل این دولت رفتار و سیاست‌های مدنظر عراق را بهتر بتوان مورد قضاوت و رصد قرار داد.

قاسمی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این مطالب در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی مطرح می‌شود، گفت: باید صبر کرد و بعدا در مورد این مسائل اظهارنظر نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق ایران همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ منتظر امواج ۲.۵ متری باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمود بهرامی با بیان اینکه بازه زمانی این هشدار از دوشنبه هفته جاری تا پایان هفته خواهد بود، اظهار کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه فعالیت این سامانه در اوج خود خواهد بود.

وی به احتمال خسارت بر اثر تند باد لحظه‌ای به سازه‌های سبک و زمین‌های کشاورزی اشاره کرد و افزود: آبگرفتگی معابر نیز پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره هواشناسی کیش با بیان اینکه سرعت تند باد لحظه‌ای تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، اضافه کرد: امواج دریایی ۲.۵ متری در منطقه پیش بینی می‌شود.

وی از شناورهای سبک دریایی تفریحی و صیادی خواست تا در بازه زمانی اعلام شده از ترددهای دریایی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتقال واحدهای ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • انتقال واحد‌های ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ منتظر امواج ۲.۵ متری باشد
  • تمدید ابطال پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ امروز
  • کینه مهندسی‌شده علیه زنان ایرانی