Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:04:11 GMT

بنگر: سرنوشت نفت تهران سقوط بود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۰۹۵۲

بنگر: سرنوشت نفت تهران سقوط بود

مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان معتقد است برای نفت تهران گزینه‌ای به جز سقوط وجود نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران عجیب‌ترین تیم لیگ هفدهم بود؛ تیمی با مدعیان فراوان و اخبار و حواشی باورنکردنی که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد. این در حالی بود که در ترکیب نفتی‌ها چهره‌های سرشناسی حضور داشتند و تصور می‌شد با توجه به نتایج چند هفته آخر بتوانند از سقوط فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن بنگر، مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان معتقد است اگر نفت تهران به دسته پایین سقوط نمی‌کرد باید به ماهیت فوتبال شک می‌کرد و البته اعتقاد دارد حواشی و مشکلات مدیریتی در این مساله نقش اصلی را ایفا کرده است.


بنگر بعد از پایان لیگ تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند و برای فصل آینده نیز به دنبال حضور در لیگ برتر است: فصل تمام شده و من نیز تمرینات اختصاصی‌ام را دنبال می‌کنم. چند پیشنهاد دارم اما فعلا در حال استراحت و سنجیدن شرایط هستم و به زودی درباره فصل آینده تصمیم خواهم گرفت.


مدافع شمالی سابق پرسپولیس و سپاهان که در چند فصل اخیر بهمراه این دو تیم در کورس قهرمانی بود اکنون اتفاق جدیدی را با سقوط با نفت تجربه کرده است. او معتقد است که اتفاقات غیرفوتبالی در این مساله نقش داشته است: این تیم باید سقوط می‌کرد. اگر شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد باید به تیم‌های دیگر شک می‌کردیم و ماهیت فوتبال و برنامه ریزی و ... زیر سوال می‌رفت.


وی در خصوص دریافت مطالباتش از این باشگاه گفت: هر کس آمد یک دروغی گفت و رفت. البته وزارت نفت بیشترین تقصیر را در این رابطه داشت که این باشگاه را به نام نفر خاصی نکرد و طبیعی بود که آنها با این شرایط عجیب از پرداخت سر باز بزنند.

محسن بنگر نفت تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن بنگر نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر

 بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.

با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • سوت سرنوشت
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم)