Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:08:22 GMT

ددپول 2، در صدر باکس آفيس آمريکا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۰۱۸

ددپول 2، در صدر باکس آفيس آمريکا قرار گرفت

خبرگزاري آريا- «دد پول 2» به کارگرداني «ديويد ليچ» با اکرانش در آخر هفته‌اي که گذشت، فروشي 301.3 ميليون دلاري را در سطح جهان به نام خود ثبت کرد.
به گزارش آريا به نقل از سينماپرس، در حالي که «انتقام‌جويان: جنگ بي‌نهايت» به فروش موفق خود ادامه مي‌دهد «دد پول 2» موفق شد تا با فروش 125 ميليون دلاري در راس باکس آفيس آمريکا قرار بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«دد پول 2» به کارگرداني ديويد ليچ در بازار جهاني با نمايش در 81 بازار، بزرگ‌ترين افتتاحيه فيلمي از کمپاني فاکس را در همه تاريخ رقم زده است. هنوز چين به تماشاي فيلم ننشسته و معلوم نيست اين فيلم چه زماني آنجا اکران شود.
اين فيلم «انتقام جويان: جنگ بي‌نهايت» را به رتبه دوم راند تا اين فيلم ابرقهرماني در چهارمين هفته اکرانش با فروش 28.7 ميليون دلار ديگر، جايگاه دوم را از آن خود کند. مجموع فروش «انتقام جويان»‌ در باکس آفيس آمريکا به رقم 595 ميليون دلار رسيده است.
در بازار جهاني نيز اين فيلم 84.4 ميليون دلار ديگر فروش کرد که 53.7 ميليون دلار آن از بازار چين بود. مجموع فروش بين‌المللي اين فيلم يک ميليارد و 218 ميليون دلار شده و با احتساب بازار آمريکا فروش کلي يک ميليارد و 813 ميليون دلار را کسب کرده و  چهارمين فيلم پرفروش تاريخ نام گرفته است.
«کلوپ کتاب» فيلم ديگر تازه وارد هفته با فروش 12.5 ميليون دلار سومين جايگاه را کسب کرد. اين فيلم ساخته بيل هولدرمن با بازي دايان کيتون، جين فوندا، کندس برگن و مري استين‌برگن ماجراي چهار دوست قديمي را روايت مي‌کند که تصميم مي‌گيرند يک کتاب پرفروش را با هم بخوانند.
فيلم «زندگي مهماني» در دومين هفته نمايشش از نمايش در 3656 سالن سينما 7.7 ميليون دلار ديگر فروخت و مجموع فروشش را به 31 ميليون دلار رساند.
« Breaking In» نيز در دومين هفته نمايش خود 6.5 ميليون دلار ديگر فروخت و مجموع فروشش را به 28.7 ميليون دلار رساند.
ديگر فيلم تازه وارد به باکس آفيس آمريکا «سگ‌هاي نمايشي» است که فروشي 6 ميليون دلاري را تجربه کرد. اين فيلم خانوادگي درباره يک سگ پليس است.
کمدي « Overboard» نيز در سومين هفته اکرانش 4.7 ميليون دلار ديگر فروخت و مجموع فروشش را به 36.9 ميليون دلار رساند و فيلم هفتم باکس آفيس آمريکا شد.
«يک جاي بي‌صدا» در مکان هشتم با فروش 176.2 ميليون دلار پس از 7 هفته، «رمپيج» در مکان نهم با فروش کلي 92.4 ميليون دلار پس از 6 هفته و «حس خوبي دارم» ‌در مکان دهم باکس آفيس آمريکا با مجموع فروش 46.5 ميليون دلار پس از 5 هفته جاي دارند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دد پول 2 باکس آفيس آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد

ترکمنستان ۲.۴ میلیارد دلار از صادرات گاز به چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ درآمد داشت، در حالی که روسیه ۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.

به گزارش ایسنا، غول انرژی گازپروم روسیه در اوایل سال ۲۰۲۴ با هیاهوی زیادی اعلام کرد از ترکمنستان به عنوان بزرگترین تامین کننده گاز طبیعی چین از نظر حجم عرضه، پیشی گرفته است، اما وقتی از درآمدهای صادراتی صحبت می‌شود، عشق آباد همچنان بالاتر از مسکو قرار دارد.

طبق گزارش پورتال نفت و گاز ترکمنستان، عشق آباد در سه ماهه اول سال میلادی جاری، ۲.۴ میلیارد دلار از صادرات گاز به چین درآمد داشته است. این رقم توسط داریو که محبوبترین وب سایت خبری ازبکستان است، تائید شده است. در گزارش داریو خاطرنشان شده است روسیه در همین مدت، ۲ میلیارد دلار از فروش گاز خود به پکن درآمد داشته است.

دلیل اختلاف بین حجم صادرات و درآمد حاصل از آن، این است که چین، گاز روسیه را با تخفیف خریداری می‌کند. نیاز کرملین به نقدینگی برای سرپا نگه داشتن کشور و در عین حال، تامین هزینه های جنگ در اوکراین، روسیه را از بیشتر اهرم های مذاکره خود در معاملاتش با پکن، محروم کرده است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، برتری روسیه در حجم صادرات ممکن است تا زمانی ادامه یابد که تخفیف های چشمگیر این کشور در فروش گاز ادامه داشته باشد. نشریه مستقل «کرونیکل ترکمنستان» گزارش کرده است ظرفیت خط لوله گاز «قدرت سیبری» روسیه به چین در سال ۲۰۲۵، حدود ۳۸ میلیارد متر مکعب پیش بینی شده است. در همین حال، ظرفیت جمعی سه خط لوله که ترکمنستان و چین را به هم متصل می کند، به ۵۵ میلیارد متر مکعب می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد