Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@00:22:58 GMT

برخورد سرد خطیب مشهور تهران با حسین فریدون

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۱۲۳

برخورد سرد خطیب مشهور تهران با حسین فریدون

مراسم ترحیم مرحوم حجت‌الاسلام طباطبایی شب گذشته در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: مراسم ترحیم حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی استاد برجسته اخلاق شب گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) در خیابان آیت‌الله سعیدی که وی سال‌ها در آن اقامه جماعت می‌کرد، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه مشاهدات عینی از این مراسم را می‌خوانید:

** حضور گسترده مردم در مراسم ختم این عالم ربانی به حدی بود که بسیاری از اقشار مردم در خارج از مسجد حضور داشتند. خیابان آیت‌الله سعیدی برای راحتی حال مردم مفروش شده بود و بر روی پرده پروژکتور، مراسم داخل حسینیه برای افراد بیرون از مسجد پخش می‌شد.

** شخصیت‌های مختلف سیاسی و مذهبی از جناح‌های مختلف کشور شب گذشته خود را به مسجد امام موسی بن جعفر رساندند. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس، حسین فریدون برادر رئیس جمهور، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، آیت‌الله مجتهد شبستری، حجت‌الاسلام منتجب‌نیا، حسن غفوری‌فرد، یحیی آل اسحاق، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، حجت‌اسلام شیخ حسین انصاریان و سایر شخصیت‌های مختلف سیاسی و مذهبی را می‌شد در این مراسم مشاهده کرد.

** علاوه بر حضور شخصیت‌های سیاسی، مداحان و واعظان معروف تهران نیز در این مراسم حضور داشتند. محمدحسین پویانفر، مرتضی طاهری، حاج علی انسانی، نقویان، مهدی توکلی و.... حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران نیز در این مراسم صحبت‌هایی درباره شخصیت مرحوم طباطبایی ایراد کرد.

** حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور که در حال خروج از مسجد بود، در مواجهه با حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان به سمت وی رفت تا سلام و علیک کند که با برخورد سرد حجت‌الاسلام انصاریان مواجه شد. وی دوباره برگشت و خود را به حجت‌الاسلام انصاریان معرفی کرد!

** با خروج وزیر اطلاعات از مراسم، همه خبرنگاران به سمت وی رفتند تا درباره ماجرای "دوتابعیتی"ها که این روز‌ها بحث آن در مجلس داغ است سوال بپرسند که هرچه از وزیر اطلاعات سوال کردند وی پاسخی نداد. وی پیشتر نیز در مراسم تشییع این استاد اخلاق از پاسخ به همین سوال استنکاف کرده بود.

** با اینکه مراسم تا ساعت ۱۲ بامداد همچنان ادامه داشت، اما حضور مردم همچنان گسترده بود و اقشار مختلف تا ساعات پایانی شب در این مراسم حضور داشتند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QaD

منبع: فردا

کلیدواژه: مراسم ترحیم سید مهدی طباطبایی حسین فریدون عالم ربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد

صبح امروز زنگ سپاس معلم، گرامی داشت روز معلم با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس آبادان نواخته شد

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان با حضور در مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان بر اهمیت قدرشناسی زحمات و تلاش معلمان توسط همه افراد جامعه تاکید کرد

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 

در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد