Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:27:54 GMT

مرور زندگی ۲۲ ساله ونگر در آرسنال - بخش دوم و پایانی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۱۴۴

مرور زندگی ۲۲ ساله ونگر در آرسنال - بخش دوم و پایانی

‍‍‍‍‍‍

همکاری ونگر و آرسنال در نهایت به پایان رسید. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم آرسن ونگر پس از 22 سال حضور در آرسنال از این تیم جدا شد.

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,28/CT16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مجید محمودی در نشست با مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، بیان کرد: ایمنی عبور و مرور به‌ویژه برای دانش‌آموزان و دانشحویان امری مهم است و در همین راستا ارائه دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد و در یکسال اخیر این امر مهم در نقاط مختلف استان محقق شد.

وی از آموزش هزار و ۶۰۰ دانش آموز استان بوشهر با قوانین تخصصی ایمنی عبور و مرور خبر داد و افزود: پارسال با اولویت مدارس حاشیه راه‌ها با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر آموزش‌های ایمنی تردد به دانش‌آموزان داده شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک راهداری استان بوشهر نیز با اشاره به تاثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، گفت: دانش‌آموزان به‌دلیل تشخیص و درک کمتر از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی باید آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

عباس فرامرزی یادآور شد: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی دوهزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش ۸ هزار نفر موتورسوار انجام شد.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰ منطقه دیگر در دستور کار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک راهداری استان بوشهر اضافه کرد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • مرور مهم‌ترین اخبار سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ قم
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی