Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:36:53 GMT

کاروان سلامت هلال احمر به 1244 کرمانی خدمت رسانی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۱۶۹

کاروان سلامت هلال احمر به 1244 کرمانی خدمت رسانی کرد

کرمان - ایرنا - معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کاروان های سلامت این نهاد با حضور پزشکان عمومی، متخصص و پیراپزشکان در هفته هلال احمر به یکهزار و 244 نفر در مناطق محروم این استان خدمت رسانی کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

حسین سام زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش اعتباری کاروان های سلامت 456 میلیون ریال در زمینه پرداخت هزینه های جانبی و دارو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: معاونت داوطلبان برای هفته هلال احمر تعداد پنج کاروان سلامت را به پنج شهرستان استان کرمان از جمله شهربابک، بافت و ساردوئیه اعزام کرده است.
وی گفت: هیچ بودجه ای برای خدمات جمعیت هلال احمر طی این هفته در نظر گرفته نشده و اعتبار این کار از طریق خیران تامین شده است.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: 33 پروژه در شهرستان های این استان از جمله اهدای خون، طرح نیابت، سرکشی به سالمندان، ویزیت رایگان، ایستگاه سلامت و سرکشی از خانواده نیازمند و شهدا در این هفته انجام شده است.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در قالب این طرح ها به تعداد پنج هزار و 261 نفر با ارزش 409 میلیون ریال در استان کرمان خدمت رسانی کرده است.
سام زاده گفت: 311 سبد غذایی نیز به ارزش 404 میلیون ریال بین نیازمندان پنج شهرستان استان کرمان در قالب کاروان نیکوکاری از خیران جمع آوری و توزیع شده است.
**طرح همای رحمت هلال احمر در ماه رمضان اجرا می شود
وی با بیان اینکه خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان کرمان در ماه رضان نیز پیگیری می شود افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با اجرای طرح همای رحمت با کمک خیران به نیازمندان این استان خدمت رسانی می کند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان ابراز کرد: این نهاد در این زمینه آمادگی دریافت نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی و ارسال به نیازمندان واقعی را دارد.
وی گفت: مردم استان کرمان از راههای حضوری (دستگاه pos و صندوق های شعب جمعیت هلال احمر) و غیرحضوری از جمله خدمات بانکی (شماره حساب 99999 کشوری و شماره حساب 5294949404 برای خیران با نیت خاص) و خدمات تلفن همراه با کد ussd به شماره *733*5151# می توانند کمک های خود را به جمعیت هلال احمر برای کمک به این نیازمندان ارسال کنند.
جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان داوطلبانه و عام المنفعه در حوزه جوانان، امداد و نجات، بهداشت و درمان، داوطلبان و آموزش خدمت رسانی می کند.
3029/7420

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر كرمان كاروان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان