Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور توضیحاتی را پیرامون تولید خودروی ویژه حمل زندانیان، کسری بودجه سازمان زندان‌ها و اردوگاه‌های ویژه محکومان مواد مخدر ارایه داد.

به گزارش ایسنا اصغر جهانگیر در حاشیه سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت تولید خودروی ویژه حمل زندانیان گفت: یک نمونه از این خودروها در اصفهان تولید و رونمایی شد و به دنبال این هستیم اگر اعتبارات لازم جذب شود، بتوانیم تولید این خودرو را به صورت انبوه پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خودروی طراحی و تولید شده، علاوه بر دارا بودن ضریب ایمنی بالا، امکان فرار زندانیان را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد و تولید هر خودرو بین ۲۵ تا ۴۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

جهانگیر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کسری بودجه سازمان زندان‌ها در سال ۹۷ برطرف شده یا خیر؟ گفت: متاسفانه همچنان بالای هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم.

رییس سازمان زندان ها درباره بدهی سازمان زندان‌ها به نهادهای دولتی مانند ادارات آب، برق، گاز و ... گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ میلیارد تومان به این نهادها بدهی داریم و به این سازمان‌ها گفته‌ایم هر موقع بودجه اختصاص یابد، بدهی‌شان را پس می‌دهیم.

جهانگیر در خصوص اعتبارات لازم برای تکمیل اردوگاه‌های ویژه محکومان مواد مخدر گفت: دولت سالانه برای ۷ اردوگاه محکومان مواد مخدر باید حداقل ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دهد که معمولاً یک سوم تخصیص می‌یاید و آن یک سوم نیز یا پرداخت نمی‌شود یا زمانی پرداخت می‌شود که عملاً بابت نگهدای هزینه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است