Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: نوکر دست‌نشان هستم اما همه چیز برای ماندن من به تصمیمات مدیریت باشگاه بستگی دارد.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دریافت مطالبات خود و دیگر بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود، اظهار داشت: زمانی را برای تسویه حساب در نظر گرفتند و قرار است هر بازیکنی در زمانی مشخص برای تسویه حساب به باشگاه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما هم منتظریم تا نوبت‌مان شود.   وی در خصوص ادامه همکاری با تیم فوتبال سپیدرود، گفت: همیشه اولویت من سپیدرود است، ولی اگر قرار باشد این باشگاه وضعیت مالی خوبی نداشته باشد قطعا به پیشنهادات دیگر هم فکر می‌کنم. برای من مهم این است که سپیدرود موفق شود و در درجه بعد به خود و خانواده‌ام هم فکر می‌کنم، ولی اگر شرایط مالی خوب نباشد و بازیکنان مدام استرش داشته باشند، قطعا به نفع سپیدرود نیست.   این بازیکن در خصوص ناراحتی تن‌زاده از برخی بازیکنان که علیه او مصاحبه کردند، تصریح کرد: من مشکلی با تن‌زاده ندارم. اصلا وقتی به باشگاه آمد همه ما از حضور وی استقبال کردیم. فکر نمی‌کنم بازیکنی با تن زاده مشکل داشته باشد. قطعا اگر کسی هم حرفی زده، تحت تاثیر فشار روانی بوده است. اوایل همه چیز خوب بود، ولی کم کم شرایط تیم سخت شد و بی‌پولی نیز زندگی بچه‌ها را تحت تاثیر قرار داد. با این حال خدا را شکر که لیگ برتری ماندیم و پول‌ها را هم که قرار شد بدهند.   ابراهیمی در خصوص اظهارات نادر دست‌نشان که گفته برخی بازیکنان سپیدرود را می‌خواهد، خاطرنشان کرد: اگر وضعیت ما را مشخص کنند چه جایی بهتر از تیم خودم. من سپیدرود را دوست دارم و بدم نمی‌آید بمانم. برای من چه کسی بهتر از نادر دست‌نشان که با او به لیگ برتر آمدم و خوب من را می‌شناسد ولی شرایط باید مهیا باشد.   وی در پایان تصریح کرد: من نوکر دست‌نشان هستم اما همه چیز برای ماندن من به تصمیمات مدیریت باشگاه بستگی دارد. از این رو باید احساس امنیت کنیم و به هم اعتماد کنیم تا بتوانیم با آرامش کار کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر حسین ابراهیمی سپیدرود سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و هشدارهای لازم بسیاری از شهرستان‌های خراسان جنوبی از جمله نهبندان، سرایان، زیرکوه وبشرویه دچار سیل شده‌اند.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و هشدارهای لازم در استان بسیاری از شهرستان‌ها دچار سیل شده‌اند و بارندگی در سرایان نیز جزو هشدارها بود که به صورت نقطه‌ایی و رگباری شدید خواهد بود که روان آب را به دنبال خود داشته است.

وی بیان کرد: در شهرستان سرایان منطقه‌ایی است کهع مستعد سیل خیزی است و زمانی که سیل می‌آید به مناطق شهری مانند سه قلعه، و بخش‌های مرکزی را نیز درگیر می‌کند و خارج از مناطق مسکونی در فردوس نیز درگیری‌هایی ایجاد می‌کند که اراضی کشاورزی و اگر در اطراف شهر کارخانجاتی باشد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

آخوندی تصریح کرد: در سرایان خسارات به راه‌های روستایی، آبنماها و روکش راه‌ها بوده است که مورد ارزیاابی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در فردوس، بشرویه خساراتی نیز بر اثر سیل وارد شده  است که در بشرویه 3 روستا دچار آبگرفتی شده است که 15 دستگاه ابنیه فنی دچار مشکل شدند، 10 واحد مسکونی دچار آبگرفتی و 12 رشته قنات و خسارت به مزارع و جاده‌ها بیشتر از باقی مناطق بوده است.

وی با بیان اینکه تا به الان با توجه به سیل‌های رخ داده در استان خسارات جانی گزارش نشده است، بیان کرد: در نهبندان حدود 30 روستا درگیر سیل شده‌اند که تا دیشب نیز هنوز سیل ادامه داشته است و خساراتی نیز در تمام ابعاد از جمله راه‌ها و اراضی کشاورزی، قنوات، استخرهای ذخیره آب و واحدهای مسکونی و زیرساخت شبکه انتقال آب روستایی و مزارع و شبکه‌های انتقال برق و... دچار خسارت شده‌اند.

آخوندی بیان کرد: در حال حاضر هیچ راهی در استان مسدود نیست اما تردد در برخی از محورها باید به صورت بسیار کنترل شده و محورهای آهنگران – زیرکوه و شهداد-نهبندان مقداری ناایمن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی