Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان، معاونین و کارکنان ستاد این نیرو که امروز دوشنبه 31 اردیبهشت انجام شد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روزها پروژه بزرگ‌نمایی خروج ترامپ از برجام را کلید زدند تا یاس و نا امیدی را در جامعه رواج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه ما باید با هوشیاری در جریان توطئه‌های دشمن قرار بگیریم، افزود: ملت با بصیرت ما باید بدانند که حضور ترامپ در برجام هیچ منفعتی برای ما نداشت و اینکه از برجام خارج شده است نیز هیچ گونه ضرری به ما نخواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف دشمن نا امیدسازی مردم از نظام است و عده‌ای ماموریت دارند با سیاه نمایی فعالیت های روبه رشد کشور را به صورت منفی بیان کنند. دشمن درصدد است با ایجاد جنگ روانی ملت ما را از آرمان های انقلاب اسلامی دور کند، همه آحاد جامعه باید در مقابل این دسیسه هوشیار باشند به ویژه ما نظامی‌ها هیچ وقت نباید از توطئه‌های دشمن غافل شویم.

وی ایجاد رعب و وحشت را از دیگر گزینه‌های دشمن خواند و اشاره کرد: یکی از مهمترین مولفه رعب و وحشت شایعه جنگ نظامی است که دشمن سعی دارد از این طریق ترس را در دل مردم جاری کند غافل از اینکه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «جنگ موهبت الهی است» پس جنگ برای ما ترس و نا امیدی نیست، اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی هایی که دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.

حیدری در ادامه اظهار کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر چابک سازی در نیروی زمینی، تغییرات اساسی در ساختار این نیرو صورت گرفته است. امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مدرن توان مقابله با هر نوع عملیات روز دنیا را دارند و با هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به یک نیروی تاثیر گذار در سطح نیروهای مسلح رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار مطلوبی در نیروی زمینی ارتش از جمله فعال سازی منابع و کارخانجات، اورهال تجهیزات زمین گیر شده، تولید قطعات مورد نیاز، تجهیز ناوگان بالگردی به ویژه به دوربین‌های دید در شب، دستیابی به راکت‌های دقیق زن و ... صورت گرفته است و به واسطه این توانمندی‌ها است که باید همه را به آینده‌ای روشن امیدوار کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش ستادکل نیروهای مسلح برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم