Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@00:04:01 GMT

قتل خانم وکیل در برابر دادگستری با سلاح شکاری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۳۹۸

ساعت 24- ایران نوشت:مرد میانسال به‌دنبال اختلاف با وکیلش این زن را مقابل دادگستری به قتل رساند.

این حادثه صبح دیروز در مقابل دادگستری شهرستان لنگرود رخ داد. هنگامی که خانم وکیل به نام فرزانه پور رجبی از ساختمان دادگستری خارج شد مردی میانسال از خودرواش پیاده شد و در حالی که یک اسلحه شکاری در دست داشت زن جوان  را هدف قرار داد و با شلیک دو گلوله به پشت و قلب وی جنایتی خونین را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اطلاعات به دست آمده این مرد که دهیار سابق یکی از روستاهای لنگرود وموکل خانم وکیل بوده از چند سال  او  را می‌شناخت اما این اواخر به خاطر اختلاف‌های کاری با یکدیگر درگیری داشتند. پس از این حادثه متهم با رها کردن اسلحه و خودرواش در همان محل متواری شده است.

تحقیقات برای دستگیری این مرد میانسال ادامه دارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میا‌نسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، مأموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

او به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و افزود: پس از تلاش‌های مأموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبود، از اقدام به خودکشی منصرف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، این شهروند انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی اعلام کرده است.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار