Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@10:57:53 GMT

اعطای جایزه ادبی در دانشگاه فردوسی مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۷۷۳

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، رییس مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد گفت : این جایزه که از طرف خانواده مرحوم قهرمان در نظر گرفته شده است به دکتر شفیعیون برای چاپ کتاب نفایس المآثر اعطا شد.

دکتر سلمان ساکت افزود: 20اثر کتاب ، پایان نامه و رساله برای دریافت این جایزه ارسال شد که 14 اثر شامل 8 کتاب و 6  پایان نامه و رساله شرایط ورود به مرحله داوری را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : شیوه تحقیق و پژوهش ، نوآوری، احیاء یک اثر کهن و کلاسیک و اثر در حوزه سبک هندی و ادبیات دوره صفوی، ملاک ارزیابی این آثار با داوری دکتر یاحقی ، دکتر فتوحی ، دکتر ساکت، دکتر راشد محصل و پرفسور ریکاردو زیپولی از ایتالیا و پرفسور چندرشیکهرمند از هند بود .

رییس مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: مرحوم محمد قهرمان رییس کتابخانه دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی و مصحح متون سبک هندی و از شاعران بنام کشور بود که در سال 92دعوت حق را لبیک گفت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی دانشگاه فردوسی پایان نامه سبک هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد