Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:40:20 GMT

پیگیری دلایل حذف وریا از تیم ملی در مجلس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۱۹۲۷

پیگیری دلایل حذف وریا از تیم ملی در مجلس

در پی انتشار لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی و حذف نام "وریا غفوری" از این لیست در تازه‌ترین اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری موضوع با نمایندگان مجلس خبر داده است.

به گزارش مشرق، حامد جولایی در این باره اظهار کرد: خط خوردن وریا غفوری جامعه ورزشی را شوکه کرده و بر همین اساس برای دلیل این امر، پیگیری های لازم با مسئولین استان و نمایندگان مجلس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز به طور قطعی غفوری از تیم ملی خط نخورده، گفت: وریا غفوری به همراه چند بازیکن دیگر در لیست انتظار سرمربی هستند و امیدوارم با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد وی دوباره به تیم ملی بازگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه با بیان این مهم که دلیل این امر هنوز برای هیچکس مشخص نیست، عنوان کرد: وریا غفوری در این مدت بازی‌های خوبی در قالب تیم ملی انجام داده و در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اینکه بدون دلیل از تیم ملی حذف شود جای تعجب دارد.

جولایی با اشاره به اینکه همیشه سرمربی تیم ملی از بازی های خوب غفوری تعریف کرده، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی این حس را داریم که سید جلال حسینی و وریا غفوری دوباره به بدنه تیم ملی اضافه شوند و امیدواریم با پیگیری های همه جانبه این مهم اجرایی شود.

هم‌چنین بیژن ذوالفقار نسب کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشور، در خصوص حذف وریا غفوری گفت: در بعضی مواقع مربی در یک پست با ترافیک بازیکن مواجه می شود و این انتظار می رود به تعدادی از این بازیکن ها استراحت بدهد.

وی که سابقه حضور در جام جهانی را در کارنامه خود دارد، ذکر کرد: وریا غفوری و سید جلال حسینی بازیکن های شاخص این کشور هستند و خط زدن این دو نفر کاملا تعجب برانگیز است.

وی اظهار کرد: اعتقاد بنده و سایر کارشناسان این است که این دو نفر در بازی آینده تیم ملی که با یونان برگزار می شود، حضور پیدا خواهند کرد.

این پیشکسوت باسابقه فوتبال کشور در ادامه افزود: بازیکن کردستانی تیم ملی فوتبال به همراه چند تن از بازیکنان دیگر در لیست استند بای (انتظار) حضور دارد و فعلا به طور قطعی از لیست نهایی که در 14 خرداد اعلام می شود حذف نشده‌اند.

ذوالفقار نسب با اشاره به اینکه وریا غفوری و سید جلال حسینی تقریبا از سن بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: پیش بینی می شود که با توجه به اینکه در آستانه مسابقات جام جهانی فشارهای تمریناتی و مسابقات بسیار بالا است، شاید سرمربی تیم ملی با کنار گذاشتن این دو نفر از بازی با ترکیه خواسته است که استراحتی به آنها داده باشد تا با آمادگی لازم در جام جهانی حضور پیداکنند.

وی در پایان یادآور شد: اگر وریا غفوری و سید جلال حسینی مشکل انضباطی یا بحث خاصی نداشته باشند به احتمال زیاد دوباره به تیم ملی دعوت خواهند شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی استقلال تیم ملی ایران جام جهانی 2018 روسیه فوتبال کارلوس کی روش وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس