Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر بهداشت در کنار سایر وزاری بهداشت شرکت کننده در هفتاد و یکمین مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت، تصویب سیزدهمین برنامه ۵ ساله سازمان جهانی بهداشت (GPW) را مورد بررسی قرار می‌دهند.برنامه ۵ ساله سازمان جهانی بهداشت( GPW) برای سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ در هفتاد و یکمین مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت تصویب خواهد شد و کشورها در این زمینه به تشریح برنامه ها و اقدامات خود در حوزه سلامت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر برنامه‌های مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت، بررسی گزارش مقدماتی کمیسیون جهانی مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر در مورد بیماری‌های غیرواگیر است که این گزارش در ۱۱ خرداد ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

در مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت، موضوعات دیگری مانند مدیریت بیماری‌های واگیر، ایجاد تسهیلات برای معلولان و موضوعات مرتبط با قوانین بین‌المللی سلامت مطرح خواهد شد.

وزیر بهداشت در سفر به ژنو در اجلاس ایدز پیرامون تجربیات ایران در حوزه پیشگیری از بیماری ایدز سخنرانی خواهد کرد و در اجلاس جانبی مشارکت اجتماعی برای دستیابی به اهداف پوشش همگانی سلامت که به نام ایران ثبت شده، شرکت می‌کند.

وزیر بهداشت همچنین دیدارهای متعددی در مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت با وزرای بهداشت کشورهای مختلف خواهد داشت.

شرکت در جلسه همکاری وزرای بهداشت اکو و سخنرانی در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها (نم) نیز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به ژنو خواهد بود.

اجلاس سالانه سازمان جهانی بهداشت از ۳۰ اردیبهشت ماه تا دوم خرداد ماه سالجاری در ژنو برگزار می‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: ایدز ایران پوشش سلامت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض