Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@05:45:20 GMT

اختلال در ارتباط تلفنی ۴ مرکز مخابراتی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۲۴۴۶

اختلال در ارتباط تلفنی ۴ مرکز مخابراتی

ارتباط تلفنی مشترکان ۴ مرکز مخابراتی در تهران طی ۳ روز آینده مختل خواهد شد.

ایران آنلاین /با اجرای عملیات کابل برگردان که با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی انجام می شود ارتباط تلفنی مشترکان سلمان فارسی، اشرفی اصفهانی، دکتر حسابی و مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با اختلال ۳ روزه همراه خواهد شد.

بر این اساس با اجرای عملیات مذکور، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۸، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۶۷۴، ۲۶۷۶، ۲۶۳۵ در محدوده خیابان های سرو غربی، میدان کتاب و سرو، نبش آسمان ها از روز گذشته به مدت ۷۲ با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرکز مخابرات اشرفی اصفهانی نیز مشترکان دارای پیش شماره های ۳۳۰۵ الی ۳۳۱۰، ۳۳۱۶ الی ۳۳۱۹ در محدوده خیابان های شهید پور عبدی، شهید جعفری، شهید کندی و شهید واضحی فرد در ۳ روز آینده در برقراری ارتباط تلفنی دچار اختلال می شوند.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات دکتر حسابی (مارلیک) با پیش شماره های ۶۵۱۰ الی ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹، ۶۵۳۹، ۳۹۶۱ در محدوده این مرکز نیز به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی نیز ارتباط تلفنی مشترکان دارای پیش شماره های ۳۳۷۴ الی ۳۳۷۷، ۳۳۳۷ الی ۳۳۳۹ در محدوده خیابان های شهید منتظری، بلوار کریمی، بلوار امام حسین، ارضی پیما و مصطفی خمینی با اختلال ۳ روزه همراه است.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی

مهشید سلیمانی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره در استان ارائه شد،  افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

وی ادامه داد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی گفت: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور