Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تقی کهوریان صبح دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی های مسکن مهرطرزیلوی ارومیه اظهارداشت: امسال تمام امکانات و تجهیزات برای اتمام طرح مسکن مهر در سطح استان بکار گرفته می شود.

وی افزایش سقف تسهیلات از ۳۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال را از مهمترین راهکارهای اتمام زودتر طرح مسکن مهر در استان دانست و افزود: اعضای تعاونی های مسکن مهر نیز با پرداخت سهم خود تلاش کنند با تامین به موقع هزینه های احداث زمینه ساز اتمام هر چه سریعتر طرح مسکن مهر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهوریان در ادامه خاطرنشان کرد: براساس مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۰ نرخ سود دوران مشارکت تسهیلات اعطای به تعاونی ها مسکن مهرهفت درصد بوده و پرداخت پنج درصد سهم باقی مانده را تضمین کرده است و بانک های عامل نیز ملزم به اجرای این مصوبه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به آخرین وضعیت طرح مسکن مهر اظهارداشت: تاکنون از مجموع ۴۵هزار و ۳۸۲ واحد از پروژه‌های مسکن مهر استان، ۴۱هزارو ۳۶۹واحد افتتاح شده است.

ابراهیم مبارک ثدم با بیان اینکه پروژه‌های راکد، فاقد متقاضی و مشکل‌دار حقوقی از چرخه مسکن مهر خارج شده است افزود: پرونده طرح مسکن مهر استان با افتتاح یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکن مهر در اردیبهشت ماه امسال در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و شهرستانهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب و سلماس مختومه می شود.

وی افزود: چهارهزار واحد باقی مانده با همکاری شرکت های خدمات رسان در تامین زیر ساختها و حمایت بانکهای عامل  در پرداخت به موقع تسهیلات و همت شرکت های تعاونی مسکن مهر تا پایان نیمه نخست امسال افتتاح شود.

مبارک قدم در هصوص واحدهای مسکونی مهر در شهرک طرزیلوی ارومیه خاطرنشان کرد: در این سایت یک هزار و ۲۷۲ واحد مسکونی در قالب ۹ شرکت تعاونی مسکن مهراحداث شده که تا کنون ۱۲۰۰ واحد آن به اتمام رسیده و آماده تحویل به متقاضیان است.

در ادامه این جلسه همچنین در خصوص تمدید زمان اعتبار تعاونی های مذکور تا پایان شهریور و تکمیل و اتمام واحدهای نیمه تمام با همکاری بانک تجارت و فروش اقساطی آنها لغایت تاریخ مذکور تصمیم گیری شد.

کد خبر 4302379

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی مسکن مهر ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد اشتغال خرم آباد بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است