Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:57:18 GMT

۲۱۰۰ نفر مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان کرمان اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۲۴۷۵

۲۱۰۰ نفر مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان کرمان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الله، از اعزام دو هزار و ۱۰۰ نفر مبلغ دینی همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد.

وی با بیان اینکه از این تعداد مبلغ اعزامی هزار و ۶۰۰ نفر بومی و مابقی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم، مشهد و اصفهان هستند، افزود: بخشی از این مبلغان اعزامی را خواهران مبلغ تشکیل می دهند که به مراکز و مناطق تبلیغی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان یک ظرفیت تبلیغی مناسبی برای بیان حقایق دین و ارزش های الهی است، گفت: فرصت تبلیغی ماه مبارک رمضان به هیچ عنوان تکرار شدنی نیست و باید از ظرفیت بالای این ماه با فضلت در جهت تبیین و تبلیغ مبانی اعتقادی در جامعه بهره گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان افزود: بیش از سه هزار و ۸۰۰ مسجد در شهرهای مختلف استان وجود دارد و تلاش کردیم اقامه نماز جماعت و همچنین اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در مساجد محوری استان با حضور مبلغان دینی برگزار شود.

جلالی با بیان اینکه تلاش کردیم هیچ مسجدی در ماه مبارک رمضان امسال بدون روحانی نماند، تصریح کرد: به همین منظور از تمامی ظرفیت های بومی و همچنین مبلغان اعزامی در جهت تأمین نیازهای مساجد استان استفاده کردیم و سعی شده است حتی دورترین روستاهای استان نیز از وجود روحانیون بهره ببرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، اقامه نماز، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن، برنامه های فرهنگی و قرآنی و همچنین سخنرانی پیرامون مسائل روز کشور و جهان اسلام، تبیین شعار سال و همچنین توجه به منویات مقام معظم رهبری در بومی سازی اقتصاد کشور را از جمله مهم ترین برنامه های مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

کد خبر 4302387

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کرمان علی جلالی ماه مبارك رمضان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد اشتغال خرم آباد بیرجند تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند