Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ووشوی ایران در خصوص همکاری با کارلوس کی‌روش توضیحاتی ارائه داد.

طرفداری- کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بالا بردن روحیه جنگندگی ملی‌پوشان تصمیم گرفت از یک مربی رشته‌های رزمی در تمرینات تیم ملی استفاده کند. حسین اوجاقی، سرمربی موفق تیم ملی ووشوی ایران گزینه مد نظر کی‌روش برای انجام این ماموریت بود که به قدری در انجام وظایف خود موفق عمل کرد که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال به طور رسمی از زحمات او قدردانی به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، حسین اوجاقی در خصوص همکاری با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:

در وهله اول به خاطر عرق و عشقی که به کشورم دارم تصمیم گرفتم به تیم ملی فوتبال ایران کمک کنم. ضمن اینکه کی‌روش یک مربی حرفه‌ای و با رزومه بود و دوست داشتم توانایی او در کار را از نزدیک ببینم.

وی افزود:

باید قبول کنیم کی‌روش به فوتبال ایران شخصیت داده و دو دوره پیاپی تیم ملی را به جام جهانی برده و الان  دنیا، فوتبال ما را به عنوان یکی از پایه‌های اصلی جام جهانی می‌شناسد. همه باید از تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی پرتغالی این تیم حمایت کنیم تا در جام جهانی موفق شویم.

سرمربی تیم ملی ووشو در ادامه صحبت‌هایش گفت:

کی‌روش قلب شجاعی دارد و به همین خاطر است که فوتبال ایران در این سال‌ها تا این اندازه موفق بوده است. امیدوارم در جام جهانی روسیه هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

اوجاقی در پایان خاطرنشان کرد:

خوشحالم که رشته ورزشی ووشو مورد توجه سرمربی حرفه‌ای فوتبال ایران قرار گرفت و من به عنوان نماینده جامعه ووشو توانستم کمک کوچکی به روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه کرده باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای

به گزارش خبرآنلاین شجاعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اطلاعات لازم درباره چرخه سوخت، تولید کیک زرد، راکتورهای بزرگ و کوچک، توانمندی و بومی سازی ساخت قطعات یدکی‌ مورد نیاز واحد یکم نیروگاه بوشهر، پسمانداری و نظام ایمنی و بخش‌های دیگر در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی ادامه داد: مهمترین بخش نمایشگاه ارائه توانمندی کشور در تولید انواع دوتریم آب سنگین است و انواع رادیوداروهای درمانی و تشخیصی و توسعه فناوری پلاسما در پزشکی، سلامت ومحیط زیست و بحث گداخت و تولید ایزوتوپ های پایدار تلوریوم۱۳۰ و ایردیوم ۱۹۳ است.

وی گفت همچنین درباره شتابدهنده صنعتی و کاربرد پرتوها هم دستاوردهایی برای ارائه داریم.

شجاعی همچنین گفت که بخش تازه‌ای در این نمایشگاه وجود دارد به نام «زنان در صنعت هسته‌ای» که قابل توجه است.

وی تصریح کرد که ۹۰ درصد دستاوردهای نمایش داده شده در این نمایشگاه بومی شده ایران است و از این جهت برای میهمانان قابل توجه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903362

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار