Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@21:05:05 GMT

روزه هایی که با طعم جهاد افطار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۲۸۹۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) گفت: به همت بسیجیان جهادی ساخت سرویس بهداشتی و زمین بازی در مدرسه روستای تُشک، مرمت، بازسازی و راه اندازی ۸ حمام زنانه و مردانه، برق کشی، ساخت منبع آب حمام و سرویس‌های بهداشتی در روستای تُشک از بخش مرکزی جهرم انجام شد.
وی افزود: این اردوی جهادی با حضور ۱۵ نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) به مدت سه روز و با هزینه‌ای افزون بر سی میلیون ریال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جهرم روستا اردو جهادی خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود

معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در خصوص شیوه‌های تبلیغات حوزه نمایش‌خانگی و انتقاد کاربران به رفتار برخی پلتفرم‌ها در پخش تبلیغ‌های چند ثانیه‌ای در حین پخش سریال‌ها و برنامه‌ها توضیحاتی داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخیراً برخی کاربران شبکه نمایش‌خانگی با انتقاد از رفتار برخی پلتفرم‌ها و سکوهای نمایش در vodها به خاطر پخش یک تبلیغ چند ثانیه‌ای در حین پخش سریال‌ها و برنامه‌های خانگی و اینترنتی انتقاداتی را از پلتفرم‌ها و ساترا به عنوان نهاد ناظر این حوزه مطرح کردند.

چرا که امروز بعضاً دیده می‌شود حجم آگهی‌های تبلیغاتی برخی پلتفرم‌های ایرانی تولیدکننده فیلم و سریال بالاتر رفته است. حتی حامیان مالی در بیلبوردهای نمایش‌داده شده از شخصیت‌های سریال‌ها و برنامه‌ها برای تبلیغات بهره می‌برند و به نوعی استفاده ابزاری می‌کنند. در کنار این در هفته‌های اخیر پلتفرم‌ها از تبلیغات در ابتدای محصولات نمایشی که آن هم مورد انتقاد تماشاگران بود به اضافه کردن آگهی میان برنامه روی آوردند.

این انتقادات خبرگزاری تسنیم را بر آن داشت که موضوع را از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی یا همان ساترا پیگیری کند.

این پیگیری‌ها به اینجا رسید که نهاد تنظیم‌گر این حوزه دغدغه کافی برای رعایت حقوق کاربران دارد و حتی درگاه پرداخت یکی از سکوهای شبکه نمایش‌خانگی مدتی قبل موقتاً به دلیل عدم رعایت آیین‌نامه تبلیغات نمایش‌خانگی با پیگیری ساترا از مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت مسدود شده است.

تازه‌های نمایش‌خانگی با چاشنی پوست شیر و زخم‌کاری جدید

محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در خصوص شیوه‌های تبلیغات حوزه نمایش‌خانگی به خبرنگار تسنیم گفت: تبلیغات بخش جدایی ناپذیر از بازار صوت و تصویر فراگیر است. استفاده از مدل درآمدی مبتنی بر تبلیغات در تمامی جهان مرسوم است و رویکردهای استفاده از این مدل به فراخور مدل کسب و کار رسانه متفاوت است.

وی افزود: رویکردهای متفاوت رسانه‌های نمایش‌خانگی در حوزه تبلیغات برای ایجاد مزیّت رقابتی برای رسانه پیش‌بینی شده‌اند و هر رسانه در تلاش است تا ضریب نفوذ بالاتری در میان کاربران داشته باشد.

خلعتبری با اشاره به اینکه در ایران نیز از حوزه تبلیغات به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدل‌های درآمدی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمان تنظیم دستورالعمل ارتباطات تجاری ساترا تلاش شد علاوه بر حفظ حقوق کاربران در زمان استفاده از سرویس‌ها، به کسب و کار رسانه‌ها نیز توجه شود. بدین منظور منعی برای تبلیغات در رسانه‌های اشتراک‌محور دیده نشد. این روال در رسانه‌های دنیا نیز مرسوم بوده برخی رسانه‌ها علی‌رغم دریافت اشتراک از کاربر، به کاربر تبلیغ نشان می‌دهند. آنچه که در دستورالعمل ارتباطات تجاری ساترا منع شده است تبلیغات در سرویس‌های پریمیوم بوده که برای آن سرویس‌ها نیز تعریف درنظر گرفته شده است. سرویس‌های پریمیوم اشتراک‌محورند اما همه سرویس‌های اشتراک‌محور سرویس پریمیوم ارائه نمی‌کنند.

معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا افزود: هرچند حسب احترام به حقوق کاربران در همان دستورالعمل محدودیتی برای تعداد نمایش تبلیغ، مدت زمان نمایش تبلیغ و قابلیت رد کردن تبلیغ قید شده است، اما متأسفانه در تعداد بسیار محدودی از سکوها (پلتفرم‌ها) این دستورالعمل رعایت نمی‌شود که به خاطر احترام به رعایت حقوق کاربران تمامی موارد یاد شده در کمیته تخلفات ساترا پیگیری خواهد شد و حتی این تخلفات در مواردی منجر به قطع درگاه پرداخت برخی رسانه‌های نمایش‌خانگی نیز شده بود که با تمکین رسانه‌های یاد شده از قانون و رفع تخلف، این مورد نیز مرتفع شد. لذا از کاربران محترم نیز تقاضا می‌شود موانع نقض حقوق کاربران را به سامانه ساپرا گزارش کنند.

وی تأکید کرد: علاوه بر تعدد نمایش تبلیغ متأسفانه شاهد چالش‌های جدّی‌تری در حوزه تبلیغات در سکوهای صوت و تصویر فراگیر هستیم که یکی از آنها عدم توجه به رده سنی کاربر است. قربانی اصلی این بی‌توجهی نیز کودکان و نوجوانان‌اند که تبلیغاتی برای آنها به نمایش گذاشته می‌شود که تناسبی با سن آنها ندارد.در سامانه ساپرا نیز کاربران شکایت‌های متعددی نیز در این خصوص دارند. تبلیغات گمراه‌کننده از مصداق‌های دیگر چالش در حوزه تبلیغات است.

خلعتبری در خاتمه افزود: ساترا به عنوان نهاد تنظیم‌گر تبلیغات در شبکه نمایش‌خانگی نظارت مستمر بر پخش تبلیغات سکوهای صوت و تصویر فراگیر داشته و در تلاش است ضمن به حداقل رساندن چالش‌های تبلیغات، به بالندگی این فضای به شدت پویا کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد