Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان تيم ملي مصر درباره هدف تيم ملي کشورش در جام جهاني 2018 روسيه گفت:ما هدف و بلند پروازي زيادي داريم و تنها براي نشان دادن خودمان به جام جهاني نمي رويم.
به گزارش خبرگزاري فارس، عاصم الحضري، دروازه بان تيم ملي مصر خود را براي تاريخ سازي در جام جهاني 2018 روسيه آماده کرده است. الحضري با 45 سال با حضور در جام جهاني به مسن ترين بازيکن تاريخ اين تورنومنت شناخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الحضري گفت گويي با سايت گل انجام داده است و از هدف تيم ملي مصر در جام جهاني و مسائل مختلف صحبت کرده است که به شرح زير است:
*هدف تيم ملي مصر در جام جهاني چيست؟
ما هدف و بلند پروازي زيادي داريم و تنها براي نشان دادن خودمان به جام جهاني نمي رويم. اين چيزي است که تمام بازيکنان درباره اين موضوع متفق هستند. همه بازيکنان مي دانند که چرا به جام جهاني روسيه مي رويم؟ هدف ما آشکار است. حداقل چيزي که مي خواهيم صعود از مرحله گروهي است.
*تو به عنوان کاپيتان مصر چه نقشي در رسيدن به هدف مصر داري؟
ما يک ويژگي خوب داريم و آن اين است ما خيلي خوب همديگر را متوجه مي شويم و درک مي کنيم. به همين خاطر من دوست ندارم مثل کاپيتان هاي تيم هاي ديگر هر لحظه با بازيکنان صحبت کنم. فقط اين درخواست را کردم که با بازيکنان در دو زمان صحبت کنم. يکي در ابتداي اردو و ديگري قبل از آغاز بازي با بازيکنان صحبت کنم. همه آنها مي دانند من چه چيزي مي خواهم بگوييم.
* برخي گفتند که تو بازوبند کاپيتاني را به محمد صلاح خواهي داد؟
من اصلا درباره واگذاري بازوبند کاپيتاني به محمد صلاح را پيشنهاد ندادم اما براي اين کار مانعي وجود ندارد. همه مي دانند که الحضري کاپيتان مصر است و نيازي به بازوبند در داخل ورزشگاه نيست. واقعيت اين است که تيم ملي مصر نيازي به کاپيتان ندارد. رفتار من با بازيکنان با کاپيتان هاي ديگر متفاوت است.
* در پايان درباره خداحافظي بوفون از يووه و 37 ساله شدن ايکر کاسياس بگوييد؟
تعجب کردم که بوفون تصميم به خداحاظفي از يووه گرفته است و مي خواهد خارج از ايتاليا بازي کند. به همين خاطر براي او با تيم آينده اش آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم از تصميم خداحافظي از تيم ملي ايتاليا منصرف شود.
تولد کاسياس را تبريک مي گويم. او هنوز جوان است و تنها 37 سال دارد. کاسياس تو زمان زيادي را پيش رو داري. اکنون به فکر خداحافظي نباش. اميدوارم تو هم مثل من تا سن 44 سال و نصف در ورزشگاه هاي فوتبال برسي.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد.گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.


برنامه روز ششم این مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان ساعت ۹:۳۰ (هانیه رستمیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان ساعت ۸:۴۵ (امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان ساعت ۱۳:۱۵ (نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا