Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@13:37:35 GMT

ابراهیمی: از فهرست تیم ملی فوتبال متعجب شدم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۲۹۴۷

ابراهیمی: از فهرست تیم ملی فوتبال متعجب شدم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    «ناصر ابراهیمی»  درباره حضور نداشتن سید جلال حسینی و وریا غفوری در فهرست اعلامی کی روش اظهار داشت: فهرستی که سرمربی پرتغالی تیم ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی منتشر کرده است، باعث تعجب شده و فکر می کنم وی با پرسپولیسی ها و برانکو مشکل دارد و یا اینکه سلیقه به خرج داده و تیمی انتخاب کرده که شاید فقط مورد توجه خودش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سید جلال حسینی و وریا غفوری در تمامی بازی های داخلی، ملی و آسیایی بسیار خوب بازی کردند و باید به حسینی در پایان دوران بازی اش حداقل اجازه می دادند در جام جهانی حضور داشته باشد.
مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به نظر می رسد انتخاب بازیکنان برای حضور در مسابقات جام جهانی کاملا سلیقه سرمربی تیم بوده است.
این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: سرمربی دوست دارد در جام جهانی موفق باشد و بتواند شگفتی ایجاد کند اما فکر نمی کنم با این ترکیب بتواند موفقیت خوبی بدست آورد.
فهرست 24 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی ترکیه عصر روز گذشته از سوی کارلوس کی روش اعلام شد که در میان اسامی اعلام شده، بازیکنانی چون حسینی و غفوری حضور ندارند.
تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند، صبح امروز جهت برپایی اردوی تدارکاتی و انجام یک دیدار دوستانه با تیم ترکیه عازم استانبول شد.
ملی پوشان کشورمان در گروه دوم جام جهانی با تیم های مراکش، پرتغال و اسپانیا همگروه هستند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فهرست تیم ملی فوتبال ناصر ابراهیمی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی بازیهای المپیک امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان کشورمان در فینال چند ماده در چونگجوی کره جنوبی پیحیری می شود.که در اولین مسابقه فاطمه مجلل پاروزن کشورمان موفق شد با ایستادن در رده سوم ضمن کسب مدال برنز آسیا اولین سهمیه قایقرانی ایران را در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان ۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند. ۵ قایق نخست این ماده سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس را کسب کردند.

در دیگر مسابقه امروز، حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان در فینال B با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، کره، عراق و چین‌تایپه رقابت کرد و با زمان ۷:۱۵.۵۱ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و جایگاه یازدهمی مسابقات را بدست آورد و از کسب سهمیه المپیک جا ماند. در این رقابت نمایندگان عراق، ویتنام و فلیپین به ترتیب اول تا سوم شدند

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

کد خبر 6083905

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد