Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@07:30:07 GMT

حبیبی به کادر آکادمی استقلال اضافه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۲۹۸۸

جلسه امروز مدیران استقلال با حضور پندار توفیقی،علی جباری ،جواد قراب و افتخاری و  ملکی عضو هیئت مدیره  نیز به صورت تلفنی برگزار شد و در نهایت مقرر شد از این به بعد آکادمی باشگاه استقلال به صورت هیئت امنایی اداره شود.

از طرفی هیئت امنا تشکیل شد و از این پس آکادمی زیر نظر هیئت امنا که متشکل از 5 نفر خواهد بود اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرز حبیبی سرپرستی بخشی از این آکادمی را عهده دار شد و بخش دیگر هم به ورمزیار به عنوان سرپرست رسید.

خبر های تکمیلی و اسامی نفرات متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال حبیبی آکادمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال