Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@12:11:16 GMT

احتمال خداحافظی مدافع سابق استقلال با مستطیل سبز

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۳۰۸۲

احتمال خداحافظی مدافع سابق استقلال با مستطیل سبز

رکنا: احتمال این وجود دارد که حنیف عمران زاده مدافع باتجربه فوتبال کشورمان که بیشترین سالهای فوتبالی‌اش را در تیم استقلال گذراند، با مستطیل سبز خداحافظی کند.

احتمال این وجود دارد که حنیف عمران زاده مدافع باتجربه فوتبال کشورمان که بیشترین سالهای فوتبالی‌اش را در تیم استقلال Esteghlal گذراند، با مستطیل سبز خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمران زاده فوتبالش را از تیم پاس تهران آغاز کرد و در تیم پاس همدان اوج گرفت و از همان جا به تیم ملی راه یافت. وی سپس به تیم استقلال پیوست و حدود ۸ سال با این تیم در میادین حضور یافت اما در سال ۹۴ از جمع آبی پوشان جدا شد.

عمران زاده بعد از جدایی از استقلال روزهای خوبی را در فوتبال سپری نکرد. او یک نیم فصل در تیم لیگ دسته اولی خونه به خونه بازی کرد و سپس به صبا پیوست و با این تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط Fall کرد. بعد از آن نیم فصل بدون تیم بود و سپس به تیم سیاه جامگان پیوست و با این تیم هم سقوط دیگری را تجربه کرد.

عمران زاده که شاید خودش به این نتیجه رسیده حضورش در سطح اول فوتبال کشور سخت شده باشد، در حال گرفتن تصمیم بسیار سختی است؛ تصمیمی برای آویختن کفش‌ها و خداحافظی با مستطیل سبز.

البته چنانچه عمران زاده از دنیای بازیگری خداحافظی کند، فعالیتش در کسوت جدید مربیگری را آغاز می کند. حتی این احتمال وجود دارد که وی بلافاصله کارش را با یک مربی باتجربه در یک تیم بزرگ لیگ برتری بعنوان دستیار آغاز کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت استقلال حنیف عمران زاده فوتبال خداحافظی احتمال عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور ولنجک زندان ازدواج تجاوز دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک جدید به آبی‌ها؛ خداحافظی زودهنگام گلر استقلال

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته شایعاتی مطرح شد که محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان جوان استقلال با ارائه چک از این باشگاه جدا شده است. ماجرا از این قرار است که خالدآبادی نیم فصل خواستار جدایی شده بود و قصد داشت به عنوان بازیکن سرباز راهی ملوان انزلی شود.

مدیریت باشگاه استقلال با درخواست دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان مخالفت کرد اما به این توافق رسیدند که خالدآبادی با دادن چک رضایت‌نامه در پایان فصل بتواند از این تیم جدا شود. او این چک را به باشگاه داده ولی هنوز ثبت نشده است. خالدآبادی که این فصل جایی در ترکیب استقلال نداشته، برای فصل آینده جزو سهمیه بالای 23 سال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال و پرسپولیس: من روماریوی ایران بودم اما حالا کسی جواب تلفنم را هم نمی‌دهد!
  • شوک جدید به آبی‌ها؛ خداحافظی زودهنگام گلر استقلال
  • بازگشت دوباره به استقلال؟ | ستاره سابق آبی ها تکلیف جدایی اش را مشخص کرد
  • داداش زاده: پرسپولیس در آرامش اما استقلال درگیر حاشیه است/ امیدوارم قهرمانی در مستطیل سبز رقم بخورد
  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند