Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:57:04 GMT

دوچرخه سواری معلولان به امکانات بیشتری نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۳۰۸۵

دوچرخه سواری معلولان به امکانات بیشتری نیاز دارد

تهران - ایرنا - سرپرست انجمن دوچرخه سواران معلول، امکانات و تامین قطعات برای حضور ورزشکاران در بازیهای آسیایی جاکارتا را کافی و مطلوب ندانست و گفت: برای رفع این مشکل از امکانات فدراسیون دوچرخه سواری استفاده خواهیم کرد.

«فرهاد عصفوری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تعداد رشته های ورزشی تحث پوشش فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان زیاد است و بدون تردید فراهم کردن امکانات لازم برای همه رشته های ورزشی مقدور نیست، افزود: ما هم این مشکلات را می دانیم و توقع زیادی هم از فدراسیون نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در توافقی بین فدراسیون های جانبازان و دوچرخه سواری قرار است از امکانات آنها برای آماده سازی تیم اعزامی به جاکارتا استفاده کنیم.
وی درباره ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی اظهار داشت: در تیر ماه امسال اردوهای10 ورزشکار این رشته به صورت غیرمتمرکز برگزار می شود که در نهایت از بین «بهرام سلیمانی» و «حجت صیاد» از شیراز، «آرش خزائی» و «علیرضا قاسمی» از تهران، «اکبر کریمی» و «مهدی محمدی» از زنجان، «صابر رحیم پور» از گیلان، «علی رضایی» از مازندران، «علی سلطانی» از اردبیل و «اکبر لطفی» از کرمان سه نفر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
سرپرست انجمن پارادوچرخه سواری گفت: ترکیب نهایی تیم اواخر مرداد ماه اعلام می شود و قبل از اعزام، چهار مرحله اردوی متمرکز برپا خواهد شد.
عصفوری اضافه کرد: ورزشکاران ایران در بخش انفرادی و تیمی در ماده پیست با حریفان خود رقابت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه دوچرخه سواران معلول ایران در بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون کشور کره جنوبی در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند، اظهار داشت: هم اکنون سطح آمادگی ورزشکاران این رشته در مقایسه با دوره های قبل افزایش داشته و شانس کسب مدال ما بیشتر شده است. اندونزی، ژاپن، مالزی و چین از رقبای اصلی ایران در رشته دوچرخه سواری معلولان هستند.
سومین دوره این بازی ها 12 تا 21 مهر ماه امسال و با حضور سه هزار و 589 ورزشکار از 43 کشور قاره کهن و در 18 رشته ورزشی به میزبانی اندونزی برگزار می شود.
مراسم افتتاحیه 14مهر ماه در ورزشگاه 80 ساله «گلورا بونگ کارنو» شهر برگزار می شود. در این بازی ها ٦٨٥ مدال توزیع خواهد شد که از این تعداد ٣٠٠ نشان برای زنان، ٣٤٣ مدال برای مردان و ٤١ گردن آویز در میکس و تیمی است.
ایران هم با 301 ورزشکار در قالب بزرگترین کاروان ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 13 رشته ورزشی پارا شنا، پارا دوومیدانی، دوچرخه سواری در بخش پیست، پارا وزنه برداری، پاراتیراندازی، پارا تیراندازی با کمان، گلبال، جودو ، پارا تنیس روی میز، والیبال نشسته، شطرنج و بسکتبال با ویلچر اعزام خواهد شد که در حال حاضر رشته بوچیا (رشته توپی) در انتظار تایید از سوی کمیته برگزاری رقابت ها بسر می برد.
کاروان ورزشی ایران دهم مهر ماه با یک پرواز مسقتیم عازم جاکارتا خواهد شد.
ورزشی**9250**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پارا دوچرخه سواري جاكارتا انتخابي تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران