Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عرب  در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص احداث پروژه های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین ایجاد آرامش روحی در افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید اعلام کنیم که مجموعه مدیریت اجرایی و شهری گلستان اقدامات مناسبی را نسبت به انجام این امر صورت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد پارک در امتداد رودخانه شادچای قدم موثری در راستای حل مشکلات زیست محیطی گفت: تمام نکات ایمنی و استاندارد در پروژه رودخانه شادچای رعایت شده است و هم اکنون با پیشرفت مطلوب این پروژه عظیم، احداث سالن چند منظوره ورزشی در این پارک آغاز شده است.

شهردار گلستان اظهار داشت: : پروژه احداث پارک ساحلی یکی از طرح‌های خارق‌العاده رودخانه شادچای است، که در ۱۰ متری سوم تا چهارم در حال ساخت است و از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است و احداث فاز نخست این پروژه سالن چند منظوره ورزشی با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال آغاز و پی کنی آن شروع شده است.

وی ر پایان گفت: این پروژه با یاری خداوند و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و نیرو های زحمت کش شهرداری تا پایان سال جاری به بهره برداری رسیده و شاهد رشد و شکوفایی در سرانه های ورزشی شهر خواهیم بود.

کد خبر 4302423

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهرداری گلستان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد اشتغال بیرجند خرم آباد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد