Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم گفت: ماموران انتظامی چابهار ، باشناسایی و توقیف چهار دستگاه خودرو که اقدام به حمل کالاي قاچاق از چابهار به مقصد استان های دیگر  میکرد، موفق شدند در بازرسی از این خودروها کالای قاچاق شامل شکر ،لوازم خانگی ، لوازم آرایشی ، به ارزش 400 میلیون ریال را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت :در این خصوص 4 قاچاقچی نیز  دستگیری شدند.

همچنین  فرمانده انتظامي سراوان از کشف 30هزار ليتر سوخت قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا زینلی گفت: ماموران ايست و بازرسي پليس راه اين شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و در بررسی این خودرو ،30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سراوان با اشاره به تحویل محموله سوخت قاچاق به شرکت نفت افزود : یک قاچاقچی هم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهم تحویل مقام قضائی شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سوخت کالا قاچاق چابهار سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، شهرستان چابهار در فصل نوروز، علاوه بر اینکه مقصد مسافران نوروزی شده است، با برپایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهر، آینهٔ تمام نمایِ فرهنگ اصیل و آدب و رسومِ مردم سیستان و بلوچستان برای مسافران نوروزی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سعید ریگی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار در گفت: امسال فصل نوروز در چابهار برای مسافران نوروزی متفاوت‌تر از سال‌های قبل است چرا که نوروز امسال بخاطر همزمانی با ماه مبارک رمضان، مسافران بعد از افطار و در شب‌های بهاری چابهار با اجرای برنامه‌های محلی و شاد، هم با آیین‌های رمضانی مردم سیستان و بلوچستان آشنا میشوند و هم با فرهنگ و آدب رسوم مردم این استان آشنا خواهند شد.
وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار برای ایجاد شور و نشاط و خلق لحظات بیادماندنی برای گردشگران، با برپایی جشنواره بهار در بهار ۱۷ تیم هنری از استان سیستان و‌بلوچستان را در نقاط مختلف شهر چابهار مستقر کرده است تا ضمن ارائه خدمات فرهنگی و‌معرفی جاذبه‌های گردشگری چابهار به مسافران نوروزی، آداب و رسوم مردم استان را هم در قالب هنر به نمایش بگذارند.
ریگی تصریح کرد: تا ظهر دیروز حدود ۱۳۵ هزار نفر مسافر وارد شهر چابهار شده اند که این آمار نشان میدهد چابهار همچنان مقصد مسافران و گردشگران نوروزی است.
محمد دین دشتی دبیر جشنواره بهار در بهارِ چابهار افزود: برای معرفی بیشتر و بهترِ آئین‌های سنتی مردمان استان سیستان و بلوچستان، جشنواره بهار در بهار را در سه بخش؛ موسیقی میدانی، تئاتر میدانی وجشنواره بهارگاهی طراحی کردیم که در جشنواره بهارگاهی هنرمندان ملی هم دعوت شده اند.
دشتی بیان کرد: از هفتم تا هشتم اسفند بخش اصلی جشنواره در شهرچابهار توسط هنرمندان به اجرا در خواهد آمد و گردشگران میتواند از نزدیک به تماشایِ اجرای برنامه‌هایی بنشیند که بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار