Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:08:30 GMT

1350 تیرانداز حرفه ای در خراسان رضوی فعال هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۳۳۹۸

1350 تیرانداز حرفه ای در خراسان رضوی فعال هستند

مشهد- ایرنا- رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: هزار و 350 ورزشکار این استان به صورت سازمان یافته و حرفه ای در رده های مختلف سنی زنان و مردان در رشته تیراندازی فعالیت می کنند.

کوروش فرودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج مربی، سه مدرس و یک داور بین المللی در عرصه ورزش تیراندازی در خراسان رضوی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رقابتهای لیگ تیراندازی خراسان بعد از ماه رمضان جاری آغاز می شود. پارسال در این لیگ 46 تیم ثبت نام کردند و امسال هم پیش بینی می شود دست کم همین تعداد ثبت نام کنند. با برنامه ریزی انجام شده رتبه هیات تیراندازی خراسان رضوی از جایگاه نهم سال 1395 پارسال با شش پله صعود به رتبه سوم ارتقا یافت.
رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: تیراندازی به اهداف پروازی از جمله رشته‌های پرهزینه است و امکانات و زمین خاص خود را می طلبد. در این خصوص جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان، شورای شهر و دیگر نهادهای مربوطه برگزار کرده ایم و چند زمین نیز پیشنهاد شده که در حال بررسی موقعیت آنها هستیم.
وی افزود: تیراندازی از جمله رشته های مدال آور است. با همکاری آموزش و پرورش استعداد یابی و سرمایه گذاری را از سنین پایین شروع کرده ایم تا در آینده در عرصه های مختلف مدال آوران بیشتری از این استان داشته باشیم.
7507/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي ليگ استان خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت

ایسنا/خراسان شمالی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات به مرمت در این استان خبر داد.

سامان محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۶۵۳ رشته قنات در این استان وجود دارد که ۵۰ رشته از این تعداد در سالی مالی ۱۴۰۱ به طول ۵۰ کیلومتر احیا و مرمت شدند.

به گفته وی، برای مرمت و احیای این رشته ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

محمدی افزود: در سال مالی ۱۴۰۲ نیز ۳۰ رشته قنات با طول ۱۵ کیلومتر در دست مرمت و احیا است. برای مرمت این تعداد از قنات‌ها ۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و مرمت آن‌ها تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر خشکسالی که موجب کاهش دبی آب‌های قنات‌های این استان شده، سیلاب نیز از دیگر چالش‌های مهم پیش روی ما است، بطوری‌که سیلاب‌های جاری شده سبب بروز خسارت به قنات‌ها می‌شود که به دنبال آن باید امر لایروبی صورت گیرد. لایروبی هر رشته قنات به حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

‌ مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: به طور متوسط از قنات‌های کوچک ۵۰ تا ۶۰ خانوار و از قنات‌های بزرگ ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر