Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در این رقابت‌ها 123 بازیکن از 29 کشور جهان حضور دارند که از ابتدا مسابقات خود را بصورت حذفی آغاز می‌کنند.
در رقابت‌های انفرادی و در دور اول مقدماتی نیما عالمیان به مصاف چین می‌رود و افشین نوروزی هم باید در برابر بازیکن فرانسه حاضر شود. نوشاد با استراحت در این مرحله، در دور دوم مقدماتی با برنده چین تایپه یا هلند مسابقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رقابت‌های دونفره نیز تیم برادران عالمیان با استراحت در مرحله حذفی مقدماتی، در دور دوم با برنده تیم‌های فرانسه یا هلند مسابقه دارند.
رقابت های تنیس روی میز تورجهانی هنگ کنگ دارای 145 هزار دلار جایزه نقدی و رنکینگ جهانی است.
ملی پوشان کشورمان بلافاصله پس از این مسابقات، راهی تورجهانی پلاتینیوم در شن ژن چین می شوند تا در این رویداد که تمام مدعیان تنیس روی میز جهان حضور دارند شرکت کنند.
حضور ملی پوشان کشورمان در این پیکارها جهت آمادگی هر چه بهتر حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا است.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، «النی کاپوجیانی» که اخیرا قرارداد همکاری با فدراسیون بسکتبال ایران را تمدید کرده است در آغاز به کار دوباره با بسکتبال بانوان ایران، هدایت تیم نوجوانان را در رقابت های دیویژن B آسیا بر عهده خواهد داشت.

این مسابقات تیر به میزبانی چین برگزار می شود و تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران با هدف صعود به دیویژن A آسیا در آن شرکت خواهند داشت.

تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران زیر نظر نیکا بیک لیک لی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در این رقابت ها سپری می کند اما با اضافه شدن «النی کاپوجیانی» به اردو، وی در راس کادر فنی قرار می گیرد و این مربی به عنوان دستیار در کنار او خواهد بود.

حضور در رقابت های نوجوانان دیویژن B آسیا سومین تجربه رسمی «النی کاپوجیانی» ۵۴ ساله با بسکتبال بانوان ایران به حساب می آید. رقابت های ویلیام جونز در چین تایپه اولین تورنمنتی بود که تیم ملی بسکتبال بانوان سال گذشته با هدایت «النی کاپوجیانی» در آن شرکت کرد و چهارم شد. حضور در این تورنمنت به منظور آماده سازی برای شرکت در رقابت های دیویژن B آسیا انجام شد. ملی پوشان بسکتبال ایران از حضور در این مسابقات به عنوان دوم دست یافتند و نتوانستند سهمیه تیم اول برای صعود به دیویژن A آسیا را کسب کنند.

کد خبر 6084017

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا