Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)، دانشجویان را امیدهای آینده اقتدار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: با حضور مقتدرانه جوانان توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران  توحید و معاد را عناصر ثابت همه ادیان الهی عنوان و تصریح کرد: هدف پیامبران هم گسترش این دو عنصر در جامعه خود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص معاد خاطرنشان کرد: در قرآن دو هزار آیه در خصوص معاد آمده است و همچنین خداوند متعال در قرآن کریم هفتاد نام برای معاد آورده است که برخی از این نام ها کوتاه و برخی به صورت جمله است.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به سوالاتی در مورد خروج آمریکا از برجام و موضع جهان اسلام در خصوص انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت:  اقتدار جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در برجام زده و سرنوشت برجام را تعیین می کند و ذره ای از این اقتدار کم نخواهد شد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و حجت الاسلام  صالحی نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو نیز در دانشگاه افسری امام علی(ع)  حضور داشتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری در روز انتخابات

میراحمدی رئیس ستاد امنیت انتخابات: دشمنان به ایادی خود آموزش داده بودند در روزهای قبل از انتخابات با گودبرداری فیبرهای نوری را از زمین خارج و در روز انتخابات آنها را قطع کنند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • مدیریت افکار جوانان از اهداف هجمه فرهنگی دشمنان است
  • فیلم/ جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری در روز انتخابات
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می‌ماند؟
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می ماند؟ /مردم بیش از این تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارند
  • رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند
  • امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی در ماجرای تخلف هزار میلیاردی
  • امام جمعه موقت تهران خواستار بررسی دقیق تخلف حوزه علمیه امام خمینی (ره) شد