Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احمدزاده و کامیابی‌نیا تا ۲ هفته دیگر به لیگ ترکیه می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، این روز‌ها و با توجه به اینکه به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم شایعات زیادی به گوش می‌رسد که مهم‌ترین این شایعات معطوف به چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس است.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا ۲ بازیکن تیم پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را در تابستان دارند و پیشنهاد‌هایی هم از لیگ ترکیه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا گفته می‌شود بحث حضور این ۲ بازیکن در لیگ ترکیه خیلی جدی است و بعید نیست که تا چند هفته آینده خبر رسمی انتقال آنها اعلام شود.

گفته می‌شود تا ۲ هفته آینده تکلیف احمدزاده و کامیابی‌نیا مشخص خواهد شد و احتمالا این انتقال تا ۲ هفته آینده رسمی خواهد شد و آنها به ترکیه خواهند رفت.

در این بین بازیکن دیگری که بحث رفتنش از پرسپولیس خیلی مطرح است، وحید امیری مهاجم این تیم است. گفته می‌شود این بازیکن هم مثل احمدزاده و کامیابی‌نیا از ترکیه چند پیشنهاد دارد، ولی با توجه به سن و سال نسبتا بالایی که دارد، سعی می‌کند به پیشنهادات قطری خود فکر کند. احتمال اینکه امیری به قطر برود خیلی بیشتر از این است که او به لیگ سختی مانند ترکیه برود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ ستارگان قطر ترکیه کمال کامیابی نیا فرشاد احمدزاده وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست