Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین رضازاده»، نماینده کازرون و از حاضران در ماجرای «سلفی حقارت» با موگرینی، به تازگی و در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، در جمع خبرنگاران به تشریح دلایل بروز اغتشاشات اخیر در شهرستان کازرون پرداخت.

او ضمن ارائه توضیحاتی در این باره، گفته است:

من اطلاع دارم که برخی افراد که مسئولیتی در تهران دارند پیام می‌دادند که مردم به خیابان رفته و عکس‌هایی را ارسال کنند تا این موضوع جهانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا ما این‌ها را پیگیری می‌کنیم کما اینکه چند نفر هم دستگیر شده‌اند، ولی باید همه چیز در فضای آرام پیگیری شود!

رضازاده همچنین تصریح می‌کند:

در شرایطی که این طرح به اطلاع شورای شهر و امام جمعه رسیده بود، یکسری گروه‌های مجازی به شدت با اقداماتی باعث بروز این اتفاقات و ناآرامی‌ها شدند، متاسفانه یکی از مسوولان کازرون نیز صحبت‌های تحریک‌آمیزی بیش از این صحبت‌ها مطرح کرد که همگی باعث این ناآرامی‌ها شد، آن‌ها مطالبی از این جنس گفتند که می‌خواهند کفن پوشیده و به خیابان بیایند و یا اینکه نمی‌گذارند هر کاری در این شهرستان شود. پیام این صحبت‌ها لشکرکشی در خیابان است، در نهایت هم می‌خواهند بنده را به عنوان مقصر جلوه دهند حال اینکه بنده تنها به دنبال احقاق حقوق مردم بودم. ادعای نماینده کازرون درباره نقش برخی مسئولان تهرانی در اغتشاشات کازرون ادعای کوچکی نیست و حتما بایستی ابعاد و یا درست و غلط آن مشخص شود.

خاصّه اینکه در مصاحبه نماینده کازرون، تمام عاملیت ماجرا به گردن مسئولان تهرانی و کازرونی، کسانی در خارج از کشور، گروه‌های سیاسی و منتقدان دولت افتاده و کأنه آقای رضازاده فرستاده الهی بوده است!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نماینده کازرون کازرون سلفی حقارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون

حمید رشیدی در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی و بارش تگرگ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در این شهرستان مزارع گندم، سبز‌ی و صیفی و جاده‌های بین مزارع دچار آسیب‌های شدید شده اند.

او تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی ۶ هزار هکتار گندم آبی، ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم دیم ، ۸۰۰ هکتار گوجه فرنگی، ۱۷۰ هکتار هندوانه، ۱۵۶ هکتار احمدی،  ۵۰۷ هکتار سایر سبزیجات و صیفی جات، ۱۷۰ هکتار  مرکبات،۸۴ هکتار  انار، ۱۷ هکتار زیتون آسیب دیده است.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون گفت: همچنین ۳ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶ کیلومتر کانال آبرسانی و ۹۰۰ متر قنات بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده است.

 

دیگر خبرها

  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!