Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@11:36:40 GMT

مشاور فرهنگی معاونت ترافیک شهرداری تهران:

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۳۸۵۲

مشاور فرهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران خبر برکناری معاون شهردار را تکذیب کرد.

علی پیر حسین‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر استعفا و برکناری پورسید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: این اخبار شایعه‌ای بیش نیست و بیشتر تمایلات برخی افراد است که به عنوان خبر، برای انتشار به کانال‌ها و رسانه‌ها داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: معاونت حمل و نقل برنامه‌های جدی را در دست اجرا دارد و هنوز وقت زیادی نیاز دارد تا به ثمر بنشیند، در حال حاضر ما وسط اجرای یک طرح سنگین هستیم و عجیب است برخی افراد به جای کمک که طرح موفق‌تر شود، سعی دارند معاونت حمل و نقل را به حاشیه بکشند و سنگ‌اندازی کنند.

پیر حسین‌لو افزود: مشکل اصلی تهران آلودگی هوا و ترافیک است که برای حل آن نیاز به مدیریت جدی، مستمر و ایستادگی زیاد است که خوشبختانه سوابق معاون فعلی گواهی آن است که می تواند در طرح‌ها موفق شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، حسین سالاری با اعلام این خبر افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.
وی افزود: این فرد با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود.
معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: در بازرسی از بنگاه املاک این فرد تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.
به گفته معاون دادستان مرکز استان اردبیل عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد