Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@17:04:18 GMT

یکتا ناصر «راس ساعت یازده» را افتتاح می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۳۹۱۶

به گزارش ایلنا، در خلاصه این اثر نمایشی چنین آمده است: فرزین به خواهر فرشاد آسیب رسانده و فرشاد به دنبال انتقام است؛ فرزین را با بیست وچهار ضربه چاقو به قتل می‌رساند...

آروین شاه‌حسینی تنها بازیگر این اثر نمایشی بوده و از دیگر عوامل می‌توان به حسین مهرزاد (مشاور کارگردان)، مقدی شامیریان (طراح لباس)، محمد نژاد، حسین مهرزاد (طراحان صحنه)، سما نوروزی (طراح پوستر و بروشور و تیزر ‌Cohen STUDIO) و سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای You Studio) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مونولوگ تنها به مدت ده شب ساعت ١٨ در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال یا گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یکتا ناصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی

حسینی مسئول کتابخانه تخصصی کودک در طبس گفت: با توجه به علاقه‌مندی خودم به کتاب و کتابخوان کردن جامعه از سنین پایین به فکر ایجاد کتابخانه تخصصی برای کودکان و نوجوانان افتادم.

وی افزود: با همسر و فرزندم تصمیم گرفتیم برای هدف ارائه کتاب‌های با کیفیت به کودکان و نوجوانان قدم برداریم و به سراغ تهیه کتاب خوب بریم.

حسینی اولین مسئله در انتخاب کتاب خوب انتخاب ناشر معتبر اعلا م کرد و گفت: ناشری که در موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی هنری و رده‌های سنی مختلف کار می‌کند نمی‌تواند در بحث تخصصی خوب عمل کند به همین منظور ما فقط با ناشر‌هایی کار می‌کنیم که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان کار می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از ناشر، انتخاب نویسنده هم بسیار مهم است، زیرا نویسنده یک داستان تعیین می‌کند یک موضوع چطور برای کودکان نوشته و روایت شود و چه پیامی را به مخاطب منتقل کند.

مسئول کتابخانه تخصصی کتاب در طبس گفت: ارتباطی که در کتابخانه بین کتابدار و کودک و یا والدین کودک ایجاد می‌شود خیلی سازنده است و در دراز مدت تاثیرات خوبی در زندگی و تفکر آنان به جای می‌گذارد.

وی افزود: با هزینه اولیه ۶۰۰ میلیون تومان کتاب‌های کودک برای این مجموعه خریداری کردم و در حال حاضر این کتابخانه ۵هزار و۵۰۰ جلد کتاب دارد.

حسینی بیان کرد: فضاسازی در کتابخانه به صورت کامل انجام شده، از میز و صندلی‌های رنگی گرفته تا کفپوش‌های رنگی و قفسه‌های سفید، محیطی گرم و لذت بخش برای کودکان فراهم کنیم.

مسئول کتابخانه تخصصی کودک در طبس گفت: یکی از کار‌های مهم دیگر ما ایجاد سایت برای کتابخانه است، در این سایت قرار است کاربر‌ها یا والدینشان به ازای هر سه کتاب که نظرشان در مورد کتاب را در سایت ثبت می‌کنند پاداش دریافت کنند.

وی همچنین بیان کرد: قرار است هر هفته دو شب و هر شب به مدت نیم ساعت برای کودکان در فضای اسکای روم قصه‌گویی داشته باشیم.

از دیگر برنامه‌های برای این کتابخانه میتوان به برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های قصه‌گویی و داستان نویسی اشاره کرد.

ساعت کاری کتابخانه از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۵ تا ۸ باز می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری