Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@11:33:51 GMT

داور دیدار دوستانه ایران و ترکیه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۳۹۹۸

داور دیدار دوستانه ایران و ترکیه مشخص شد

داور دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و ایران مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام رسانه‌های ترکیه‌ای دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و ایران را والنتین کوالنکو ازبکستانی سوت خواهد زد. روسلان سرازیتدینوف و آلیشر عثمانوف، دو هموطن کوالنکو هم او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. حسین گوچک ترکیه‌ای نیز به عنوان داور چهارم ایفای نقش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان که امروز (دوشنبه) عازم ترکیه شد، در راستای آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ این بازی دستانه را انجام خواهد داد.

دیدار دوستانه دو تیم قرار است دوشنبه هفته آینده (۷ خرداد) در ورزشگاه فاتح‌تریم شهر استانبول برگزار شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Qba

منبع: فردا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ترکیه ازبکستان داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران

در روزهایی که داوری فوتبال ایران شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین داوران فوتبال ایران که به سلامت و قاطعیت شناخته می‌شد از فوتبال دور است.

محسن ترکی در حال حاضر در فوتبال بین‌المللی به عنوان ناظر داوری فعالیت می‌کند و طی تماسی که با او داشتیم تمایلی نسبت به گفتگو و اظهار نظر درباره فوتبال ایران نداشت و به نظر می‌رسد که ارتباط خود را به طور کامل با فوتبال ایران قطع کرده است.

ترکی در سال 2003 در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت و سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال ایران و آسیا به فعالیت پرداخت و دوری او از فوتبال ایران یک اتفاق عجیب برای جامعه داوری است.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران