Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@11:13:29 GMT

طلاق بازیگر برنده اسکار از همسر ایرانی‌اش +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۰۲۵

طلاق بازیگر برنده اسکار از همسر ایرانی‌اش +عکس

صراط:

جینا دیویس، بازیگر ۶۲ ساله آمریکایی از همسرش رضا جراحی، جراح پلاستیک زیبایی ایرانی-آمریکایی جدا شد.

به گزارش ایران آرت جراحی که چهارمین همسر دیویس محسوب می‌شود، پس از ۱۷ سال زندگی با این ستاره دنیای سینما با درخواست طلاق به دادگاه از او جدا شد. درخواست طلاق جراحی روز ۸ می‌سال ۲۰۱۸ به دادگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل جدایی این پزشک ایرانی از همسرش "اختلاف‌های حل‌نشدنی" عنوان شده است. البته جراحی و دیویس همچنان چالش‌هایی را با هم خواهند داشت چراکه آن‌ها سه فرزند دارند و سرپرستی حضوری و قانونی این سه فرزند برای هر دوشان دغدغه است.

 

آلیز ۱۶ ساله و دوقلوی ۱۳ ساله فرزندان پزشک ایرانی و بازیگر هالیوود هستند. گفته می‌شود که پزشک ایرانی به دنبال این است که سرپرستی این فرزندان به صورت اشتراکی حل و فصل شود و از طرفی درخواست کرده که جینا دیویس مشمول کمک‌های دولتی به همسر طلاق گرفته نشود.

 

جراحی و دیویس سال ۲۰۰۱ با هم ازدواج کردند. پزشک ایرانی ۱۵ سال از دیویس کوچکتر است.

جینا دیویس برنده جایزه اسکار و بازیگر فیلم‌هایی، چون "توتسی" و "تلما و لوییس" است. او پیش از رضا جراحی در دوره‌های مختلف همسر سه چهره مشهور با نام‌های ریچارد امولو، جف گلدبلوم و رنی هارلین بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: همسر همسر ایرانی برنده اسکار بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره؛تغییر رنگ تا کاشت نگین در چشم

دکتر محمدرضا فلاح تفتی- فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و متخصص چشم-اظهار کرد: آنچه که ما به عنوان رنگ در ساختمان چشم می‌بینیم مربوط به عنبیه‌ است که از پشت قرنیه شفاف آن را می‌بینیم و در هر فردی رنگ آن متفاوت است.

وی با بیان اینکه امکان تغییر رنگ چشم وجود دارد، درباره یکی از روش‌های مرسوم طی سالیان گذشته اظهار کرد: طی سالیان گذشته یک عنبیه مصنوعی از جنس پلاستیک به رنگ دلخواه فرد در چشم جایگذاری می‌شد اما پس از مدتی مشخص شد که این عمل عوارض زیادی به همراه دارد که بسیاری از افراد را نیز درگیر کرده است و به همین دلیل این شیوه منسوخ شد اما یکی از روش‌های متداول طی سالیان گذشته این بوده که در برخی مواقع یک فردی بخشی یا تمام قرنیه‌اش دچار مشکل و لکه دار شده بود و برای اینکه بتواند زیبایی چشم خود را به‌صورت کامل داشته باشد، یا از مرکبات به رنگ‌های مختلف روی قرنیه ریخته می‌شد و با سوزن زدن رنگ آن به قرنیه منتقل می‌شد و یا با تزریق رنگ روی قرنیه چشم این تغییر رنگ اعمال می‌شد که این روش یک پایداری نسیبی داشت و مدتی آن رنگ وجود داشت و اگر پس از مدتی نیز جذب و یا حذف رخ می‌داد، دوباره این کار را تکرار می‌شد.

این فلوشیپ قرنیه ادامه داد: از حدود ۵ تا ۱۰ سال گذشته روشی متدوال شد که بتوان تونلی روی قرنیه شفاف چشم به اندازه‌ای که می‌خواهیم چشم رنگی شود، ایجاد و سپس کریستال‌های رنگی به دلخواه آن فرد را در این تونل تزریق کنیم که این کریستال‌ها می‌تواند رنگی را در چشم فرد ایجاد کند و قرنیه به رنگ آن کریستال‌های تزریق شده دیده شود.

عوارض جراحی‌های تغییر رنگ

وی درباره عوارض این عمل گفت: طی سالیان گذشته رنگ‌های تزریقی ناخالصی‌های بسیاری داشت اما اخیرا از این ناخالصی‌ها کاسته شده و واکنش بدن افراد نسبت به این رنگ‌ها به حداقل رسیده است اما به هرحال این یک ماده خارجی است که وارد بدن می‌شود و علاوه بر اینکه این رنگ‌ها می‌توانند به مرور زمان خاصیت خود را از دست داده و کمرنگ شوند، می‌توانند به فضای داخلی چشم نیز سرازیر شوند و عوارضی همچون التهاب چشم ایجاد کنند. نابینایی در این عمل نیز ممکن است اما جزو عوارض بسیار نادر است.

فلاح تفتی با تاکید بر اینکه این عمل تنها جنبه زیبایی ندارد و برای برخی افراد جنبه درمانی نیز دارد اظهار کرد: برخی افراد به‌صورت مادرزادی عنبیه ندارند و به دلیل بزرگ بودن سوراخ ورودی نور به چشم، چشمانشان بسیار حساس است و اذیت می‌شوند یکی از راهکارها این است که درقرنیه این افراد تونلی ایجاد و رنگ را تزرق کنیم که گویا یک عنبیه ایجاد کرده‌ایم ویا با قرار دادن عنبیه مصنوعی شدت زیاد نوری که وارد چشم می‌شود را کاهش می‌دهیم.

وی افزود: برخی از افراد نیز به‌صورت مادرزادی، بخشی از مردمک یا عنبیه چشم‌شان شکل نگرفته است. به همین دلیل می‌توانیم روی قرنیه او، رنگی مشابه با رنگ عنبیه خودشان تزریق کنیم که در این روش، با استفاده از فمتولیزیک تونلی در چشم ایجاد می‌شود و که در این صورت ساختار چشم فرد طبیعی‌تر دیده می‌شود.

هزینه تا ۳۰۰ میلیونی عمل تغییر رنگ چشم

این متخصص چشم با تاکید  بر اینکه عمل تغییر رنگ چشم یک عمل ظریف و میکروسکوپی است و باید تحت نظر یک فوق تخصص قرنیه انجام شود درباره هزینه‌های مورد نیاز آن گفت: در اعمال زیبایی، وقتی شیوه جدیدی متداول می‌شود به دلیل اینکه وزارت بهداشت آن را یک عمل درمانی تلقی نمی‌کند به مسئله هزینه و تعرفه‌گذاری نیز ورود نمی‌کند. در کشور اسپانیا که این روش‌های تحقیقاتی از آن‌جا برای اولین‌بار شروع شد، هزینه عمل هر چشم حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو است. در ایران نیز این عمل از ۲۰۰  تا ۳۰۰ میلیون تومان برای فرد متقاضی هزینه دارد.

عمل سرپایی و دوران پیگیری کوتاه مدت

وی درباره چگونگی روند این عمل نیز اظهار کرد: عمل تغییر رنگ چشم نیز همچون لیزیک که تنها یک شکاف چند میلیمتری در چشم ایجاد می‌شود، سرپایی است و دوران پیگیری آن نیز کوتاه است. در این عمل، در عمق قرنیه تونلی ایجاد می‌شود که رنگ به محدوده مردمک نفود نکند چراکه در غیر این صورت در بینایی اختلال ایجاد می‌شود.

فلاح تفتی با تاکید براینکه تبلیغات درباره تغییر رنگ چشم اساس علمی ندارد درباره گروه سنی و جنسیتی متقاضیان این عمل گفت: بر اساس مشاهدات، هم زنان و هم مردان در سنین مختلف متقاضی این عمل هستند و مربوط به سن و جنسیت خاصی نیست.

کاشت نگین در چشم؛ جسم خارجی که عفونت به همراه دارد

وی در ادامه همچنین درباره عمل کاشت نگین در چشم با بیان اینکه این عمل امروزه متقاضی زیادی ندارد اظهار کرد: در این عمل یک جسم خارجی از جنس تیتانیوم در چشم قرار می‌گیرد که بدن نسبت به آن واکنشی ندارد و این عمل تنها جنبه زیبایی که دارد که با تغییر جهت نگاه در چشم دیده می‌شود. اما این جسم خارجی برجستگی‌هایی دارد که در حاشیه آن اشک به خوبی پخش نمی‌شود که این خشکی‌ها موجب بروز زخم و عفونت می‌شود.

این فلوشیپ قرنیه تاکید کرد: هرگونه عمل زیبایی که صورت می‌گیرد، باید ابتدا توسط پزشک مربوطه معاینه شود تا عمل کمترین عارضه را برای فرد داشته باشد چراکه به هرحال جراحی‌ها با عارضه همراه است. همانطور که در رانندگی ممکن است با وجود رعایت قوانین در اثر تاثیر عوامل دیگر، تصادفاتی رخ دهد، در اعمال جراحی نیز ممکن است عوارضی رخ دهد اما باید با آزمایش پیش از عمل میزان عوارض را به حداقل برسانیم.

وی با ذکر مثال توضیح داد: از جمله مهم‌ترین اقدامات، ریختن قطره‌ای در چشم است که مردمک را باز می‌کند تا محیط شبکیه بررسی شود در برخی مواقع ممکن است سوراخی در شبکیه وجود داشته باشد که ممکن است این عمل، فرد را نابینا کند و یا اگر فرد خشکی چشم داشته باشد این عمل عوارض شدیدی را به همراه دارد. بنابراین پیش از عمل باید فرد توسط چشم پزشک به‌صورت دقیق معاینه شود.

    تشخیص پزشکان از پزشک‌نماها

فلاح تفتی در پایان با تاکید بر اینکه امروزه بسیاری از پزشک‌نماها در فضای مجازی با تبلیغات افراد را به خود جذب می‌کنند تصریح کرد: بسیاری از کسانی که به سمت و سوی عمل جراحی می‌روند حتی نام و مشخصات پزشک خود را نیز نمی‌دانند! اما باید قبل از عمل نظام پزشکی، مشخصات پزشک، نوع معاینه و ... عملکرد پزشک و نظرات مراجعین دیگر را بررسی کنند تا گرفتار پزشک‌نماها و  با مشکل مواجه نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • از کاشت نگین تا تغییر رنگ چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره
  • جراحی‌های لاکچری چشم؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین!
  • جراحی‌های لاکچری جدید؛ تغییر رنگ چشم می‌خواهید یا کاشت نگین؟
  • جراحی‌های لاکچری چشم؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین
  • جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره؛تغییر رنگ تا کاشت نگین در چشم
  • جراحی‌های لاکچری چشم ؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین | هزینه این جراحی ۳۰۰ میلیون تومان است!