Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدموسی موسوی (رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لامرد) با اعلام جزییات تفاهم‌نامه سه‌جانبه  آموزش جوانان بومی جویای کار در سایت انرژی‌بر لامرد به خبرنگار ایلنا گفت: در راستای پیگیری‌های علوی، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس در خصوص اجرای مصوبه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به منطقه برای آموزش جوانان بومی جویای کار در منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز نشستی برای انعقاد تفاهم‌نامه با حضور وی، کوشکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس، فرمانداران دو شهرستان لامرد و مهر، آشفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در سال گذشته برگزار شد که در نتیجه پس از نشست‌های دیگر نیز این تفاهم‌نامه نهایی شد و در سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لامرد و مهر به امضای وزیر کار، استانداری فارس، سازمان فنی حرفه‌ای فارس، منطقه ویژه اقتصادی لامرد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: باتوجه به نیازسنجی آموزشی توسط سازمان فنی حرفه‌ای و منطقه ویژه اقتصادی لامرد هم‌اکنون آموزش رایگان جوانان بومی متقاضی کار در سایت انرژی بر لامرد آغاز شده است.

موسوی ادامه داد: براساس نیازسنجی انجام شده نیز ثبت‌نام جوانان بومی متقاضی کار در سایت انرژی‌بر لامرد در رشته‌های مرتبط با برق و جوشکاری آغاز شده و کارگاه‌های مربوط به این رشته‌ها در مرکز فنی حرفه‌ای لامرد تجهیز شده است. 

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای لامرد با اشاره به اینکه اجرای این تفاهم‌نامه از برنامه‌های اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۹۷ اعلام شده است، گفت: مطابق تفاهم‌نامه، دوره‌ها و رشته‌های مرتبط با برق و جوشکاری به صورت رایگان در مرکز فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود و فقط متقاضیان هزینه حداقلی کارت اعتباری شرکت در دوره را پرداخت می‌کنند و پس از قبولی شرکت‌کنندگان در دو بخش تئوری و عملی نیز گواهینامه رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود و این گواهینامه برای بکارگیری متقاضیان در سایت انرژی‌بر لامرد لحاظ می‌شود. 

موسوی با بیان اینکه این طرح شامل افراد جویای کار بومی شهرستانهای لامرد و مهر است، اظهار کرد: مدت زمان دوره‌ها براساس سرفصل‌ها و استانداردهای آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای متغیر بوده و متقاضیان شرکت در دوره می‌توانند به‌صورت حضوری یا مراجعه به سایت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای لامرد در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

به گفته رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای لامرد؛ مدت اجرای این تفاهم‌نامه جهت آموزش جوانان بومی جویای کار در سایت انرژی‌بر لامرد نیز سه سال بوده که مطابق تفاهم‌نامه درصورت توافق طرفین تمدید خواهد شد. 

متقاضیان ثبت نام در دوره‌ها با تهیه مدارک (تصویر صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی ، دو قطعه عکس سه در چهار) به سایت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای لامرد یا به‌صورت حضوری به مرکز فنی و حرفه‌ای لامرد مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین