Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان در نشست هم‌اندیشی توسعه ورزش‌های همگانی لرستان امروز، 31 اردیبهشت در کمیته امداد لرستان برگزار شد، با اشاره به استقبال از نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در بین خانوارهای مددجو و کارکنان این نهاد، گفت: توسعه ورزش در مسیر توانمندسازی و پرورش نسل جوان انقلابی از وظایف امداد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمیته امداد آمادگی لازم را جهت ایجاداشتغال در زمینه ورزش‌های همگانی و کسب مهارت برای خانوارهای تحت حمایت را دارد.

فراگیر کردن ورزش در بین آحاد جامعه؛ از اهداف هیئت ورزش‌های همگانی

تیمور احمدی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی لرستان نیز در این نشست به فعالیت 53 رشته ورزشی در این هیئت اشاره کرد و گفت: فراگیر کردن ورزش در بین آحاد جامعه از اهداف هیئت ورزش‌های همگانی است.
وی به اماکن ورزشی دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: این هیئت آمادگی لازم جهت نگهداری و بهره‌برداری مناسب از این اماکن را دارد.
احمدی اضافه کرد: هیئت ورزش‌های همگانی در راستای توان‌افزایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آمادگی لازم را در زمینه برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری با شرایط خاص دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی ورزش کمیته امداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۶ خانواده مددجو در سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، افزود: در مجموع، ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده برای مددجویان سیل‌زده واریز شد.

سیدمهدی عبادی گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب استان، که منجر به آبگرفتگی و وقوع سیلاب به خصوص در مناطق دشتیاری، پلان و برخی بخش‌های قصرقند شد، کمیته امداد نیز در کنار سایر سازمان‌ها به میدان آمد تا در کنار هموطنان آسیب‌دیده جنوب استان باشد.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که با حمایت ویژه ریاست محترم کمیته امداد کشور رقم خورد، واریز یک نوبت مستمری فوق‌العاده به حساب همه مددجویانی بود که در این حادثه، دچار آسیب شده بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۶ خانواده مددجو در سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، افزود: برای هر خانواده، بین ۷۷۰ هزار تومان ( برای خانواده‌های تک نفره) تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان واریز شد که در مجموع، ارزش آن ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: تیم‌های ارزیاب کمیته امداد استان از اولین روزهای وقوع حادثه به منطقه اعزام شده و کار ارزیابی خسارات وارده را در دستور کار قرار دادند؛ بررسی‌های به‌عمل آمده نشان می‌دهد بیشترین خسارات مربوط به سپتیک و سرویس‌های بهداشتی است که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با کمک خیرین، خسارات وارده جبران شود.

عبادی افزود: همچنین تاکنون به ارزش سه میلیارد تومان فرش و نیز تعداد ۴۹۰۰ سبد کالا به ارزش سه و نیم میلیارد تومان در مناطق حادثه‌دیده توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بحث واحدهای مسکونی حادثه دیده نیز در حال پیگیری هستیم تا با تعامل و همکاری بنیاد مسکن و کمک بلاعوض، واحدهای آسیب‌دیده بازسازی و نوسازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد دهدشت
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی در کمک به مددجویان کمیته امداد
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • اهدای سه هزار جهیزیه کمیته امداد کرمان به مددجویان