Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:36:20 GMT

تمام سازمان ها اداره میرزا بنویس هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۱۶۸

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت:به طور قطع تمام ادارات میرزا بنویس هستند، مگر غیر از این است! مطابق اصل 44 قانون اساسی مگر می شود کسی از سازمان صمت مجوز بخواهند و این مجموعه ندهد در غیر این صورت متخلف خواهد بود. بنابراین هر لفظی را می توان به جای "میرزا بنویس" بکار برد.

اسرافیل احمدیه در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص حواشی موجود در سازمان صمت و گلایه استاندار اصفهان در برخی جلسات از این مجموعه، اظهار کرد: حواشی این مجموعه تمام شده و در حال حاضر سازمان صمت اصفهان مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص گلایه مهرعلیزاده که چندی پیش در مراسم تجلیل از کارگران استان، از سازمان صنعت اصفهان و مدیریت آن داشت، گفت: بنده در آن جلسه نبودم اما آقای استاندار به معاونم اعلام کرد که این گونه نگفته و در نوشتن مطالب ایراداتی وجود دارد، البته اگر شخص استاندار عنوان کنند که از عملکرد سازمان صنعت راضی نیستند، قطعا حرفشان درست است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه رییس کارگروه اشتغال، استاندار و دبیر آن اداره کار است، تاکید کرد: در این شرایط باید دید که چه کسی پاسخگوی بیکاری در واحدهای تولیدی است، هم چنین گلایه دیگر استاندار پیرامون مسئله واگذاری بوده در حالی که واگذاری ها در سازمان خصوصی سازی انجام می شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت در آن دخیل نیست.

احمدیه در پاسخ به این سوال که آیا استاندار اصفهان از عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: به طور قطع این گونه است، بین مدیریت استان و سازمان صمت اصفهان تعامل خوبی وجود دارد و ما هم‌زبان با آقای استاندار هستیم. در صورتی که ایرادی وجود داشته باشد، اگر عنوان شود، ما می پذیریم. البته این موضوع را باید از خود استاندار پرسید.

وی در خصوص شرایط رکود صنایع اصفهان و اینکه کارشناسان معتقدند سازمان صنعت باید به دنبال راه چاره باشد، گفت: رکود موضوعی کشوری است، با این وجود در سفر نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به کاشان، عنوان شد که میانگین فعالیت صنایع استان اصفهان بالاتر از کشور است و حتی در برخی شهرستان ها 98.5 صنایع درصد فعال هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: ایرادات استاندار اصفهان به برخی شرایط درست است، اما مشکلات صنایع به جریان نقدینگی کل کشور و شرایط اقتصادی موجود بر می گردد، بنابراین باید دید آیا رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بانی مشکلات صنعت است.

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان - رییس کارگروه رفع موانع تولید استان و بنده دبیر این کارگروه هستم، اظهار کرد: در این فضا اگر هر ایرادی وجود دارد باید از استاندار جویا شویم که چه تدبیری انجام دهیم.

احمدیه هم چنین در خصوص اینکه استاندار اصفهان به سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان لقب اداره "میرزا بنویس" داده است، گفت: به طور قطع تمام ادارات میرزا بنویس هستند، مگر غیر از این است! مطابق اصل 44 قانون اساسی مگر می شود کسی از سازمان صمت مجوز بخواهند و این مجموعه ندهد در غیر این صورت متخلف خواهد بود. بنابراین هر لفظی را می توان به جای "میرزا بنویس" بکار برد.

وی در پاسخ به این سوال چرا سازمان صنعت معدن و تجارت بعد از صدور مجوز و پروانه بهره برداری نسبت به عملکرد واحدهای صنعتی استان برنامه ریزی مشخصی ندارد و به اعتقاد استاندار باید نقشه راه داشته باشد، اظهار کرد: باید از استاندار اصفهان پرسید که سازمان صمت چه برنامه ریزی داشته باشد، به عنوان مثال در بحث نظارت قیمت ها، از سوی اصناف موضوع را دنبال می کنیم، هم چنین زمانی که پروانه های بهره برداری صنعتی، دچار مشکل می شوند نیازمند تزریق پول هستند که در کارگروه رفع موانع تولید، تسهیلات لازم در اختیار صنایع قرار می گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید: البته برخی از مشکلات صنایع، به سازمان صمت برنمی گردد و بیشتر مربوط به سازمان مالیات، تامین اجتماعی و یا سازمان های خدماتی است.

وی با بیان اینکه علاوه بر نظارت سازمان صمت بر صنایع مختلف، واحدهای تولیدی نیز مشکلات شان را به این سازمان منتقل می کنند، افزود: در این شرایط سازمان صمت با برگزاری جلسات مختلف با ادارات و سازمان های مختلف، به دنبال حل مشکلات صنایع استان است.

احمدیه  در خصوص شایعاتی تغییرات مدیریتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اظهار کرد: به طور قطع همین گونه است و احتمال تغییرات همیشه وجود دارد، بنابراین این تغییرات را رد نمی کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در پاسخ به این سوال که "آیا مدیریت استان در این خصوص صحبتی انجام داده است یا خیر؟"، گفت: در خصوص تغییرات سازمان صمت، استاندار اصفهان و وزیر صنعت باید جوابگو باشند. البته احتمال تغییرات مدیریتی در تمام سازمان ها و بخش ها وجود دارد و من نیز در دولت جدید اعلام کردم که تمایل به رفتن دارم، اما هنوز جانشینی انتخاب نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان صنعت و معدن منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: از ۲میلیون و ۶۵۰ هزار تن حدود ۴۰۰ هزار تن زغال سنگ حرارتی و ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ کک شو بوده است.

محمود زارع نیا افزود: این مقدار زغال سنگ از ۳۳ معدن فعال زغال سنگ استخراج شده که به کارخانه‌های کک سازی و فولادسازی سراسر کشور ارسال شده است.

وی گفت: معادن زغال سنگ طبس زمینه اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تکمیل زنجیره طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش میزان زغال سنگ به خصوص کک‌شو، احداث دو کارخانه کنسانتره زغال سنگ و همچنین به ظرفیت رساندن کارخانه کک‌سازی از جمله اقدامات برای افزایش میزان زغال سنگ استان در سال ۱۴۰۳ است.

۷۶ درصد ذخایر زغال سنگ کشور در طبس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان