Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس در سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: از فردا دفترچه های بیمه روستایی حذف و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

شیبک افزود: دارندگان دفترچه های روستایی از فردا، صرفا با داشتن کارت ملی می توانند از خدمات مراکز بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خواستار پیگیری احداث جاده سلامت ، پارک بانوان ، ساماندهی دستفروشان مواد غذایی بویژه در ایام ماه رمضان و نظارت بر بوفه های مدارس شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمه روستایی گنبد کاووس خدمات الکترونیک کارت ملی مراکز بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: متروی تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری را در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌دهد.

رضا محمدنژاد افزود: شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند. سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در این خصوص سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ متروی تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

رضا محمدنژاد با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: متروی تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و برعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • عوارض خوردن خوراکی و نوشیدنی‌های صنعتی بجای وعده غذایی
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • جوانی پوست شما با این خوراکی‌ها حفظ می‌شود