Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@03:48:25 GMT

اعزام ۵۴۶ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف کردستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۵۱۳

اعزام ۵۴۶ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام 546 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 350 نفر مبلغ بومی و مباقی از مبلغان استان قم هستند.
وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان افزود: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» ویژه مبلغان اعزامی در شهرستان های کامیاران، قروه و بیجار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در ایام شب های قدر و عزاداری شهادت حضرت علی(ع) در تمام محل‌های استقرار روحانیون مراسم ویژه شب احیا برگزار می شود و دسته جات عزاداری نیز به عزاداری می‌پردازند.
وی عنوان کرد: در 10 شهرستان استان برنامه جزء‌خوانی قرآن در مساجدمحوری استان برگزار می‌شود و هر روز برنامه جزء‌خوانی قرآن در ادارات تبلیغات اسلام شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت‌الاسلام رستمی اعلام کرد: همایش «حدیث باب عشق» با همکاری حوزه هنری استان کردستان در ماه مبارک رمضان و ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.
وی برگزاری درس اخلاق برای پرسنل، سخنرانی در حوزه های علمیه، توزیع قرآنی در مساجد و محافل قرآنی، برگزاری مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه کبری، برگزاری گفتمانی دینی در مساجد و ... را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی استان دانست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد