Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@19:25:56 GMT

مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز معارفه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۵۷۷

مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز معارفه شد

کرج- مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در حضور استاندار البرز و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،در این مراسم که پیش از ظهر دوشنبه در دفتر استاندار البرزبرگزار شد ضمن معارفه جهانگیر شاهمرادی به عنوان مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تلاش های ایرج موفق مدیرکل سابق قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز در این مراسم ضمن تشریح توانمندی های البرز در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به استقرار بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی که بیش از ۱۵۰ برند ملی شامل آن می شود، نیازمند توجه و برنامه ریزی ویژه ای در این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال استان، دستاوردهای چشمگیری داشتیم که سازمان صنعت، معدن و تجارت از مجموع ۵۳ هزار اشتغال در سال ۹۶، با ایجاد بیش از ۲۰ هزار اشتغال، ۲ برابر سهم کشوری خود را محقق کرد.

نجفی گفت: از مدیرکل جدید این سازمان انتظار می رود که برنامه محور، درصدد رشد، توسعه و پیشرفت بیش از پیش حوزه های صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.

در این نشست معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان ها وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر که تسهیلات ویژه ای برای نوسازی صنایع در نظر گرفته شده اظهار داشت: امسال ۷۴ هزار میلیارد تومان اعتبار با نرخ سود ۴ درصد برای نوسازی صنایع پیش بینی شده است.

یونس الستی گفت: در تبصره اشتغال و ارائه تسهیلات در این راستا، ۵ اولویت وجود دارد که ۳ مورد آن به بخش صنعت، معدن و تجارت مربوط می شود.

وی ادامه داد: در بخش صادرات نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از تولیدات صادرات محور صرف خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام آمادگی در راستای حمایت از تولید و ارائه تسهیلات افزود: البرز، استانی فعال و دارای ظرفیت های بسیار خوبی است از این رو با تسهیلات ویژه امسال می تواند بیش از گذشته کسب توفیق کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز تودیع و معارفه وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی عصر پنج شنبه در بازدید سرزده از یکی از واحدهای تولیدی سرآمد در عرصه صنعت و استاندارد، واحدهای تولیدی را در زمان تحریم ظالمانه امپریالیسم جهانی، جهادگران عرصه صنعت و استاندارد عنوان کرد.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: این جهادگران با سخت کوشی و خوداتکایی به دانش بومی و پژوهشگران و محققان داخلی، صنایع کشور را با استانداردهای روز دنیا همگام می‌کنند و در خط مقدم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری قرار دارند.

وی مطرح کرد: انجام ارزیابی و بازرسی کارشناسی با دقت حداکثری، تحلیل نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در تولید فرآورده‌های باکیفیت منجر به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: شعارهای انتخابی مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مدیران اجرایی بوده و شعار امسال نیز با توجه به ویژگی‌های ذاتی آن و ارتباط ویژه با تولید، مصباح الهدی صنعت و استاندارد است.

کد خبر 6082132

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی