Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:31:30 GMT

استخدام دستیار دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۶۵۶

استخدام دستیار دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کلینیک دندانپزشکی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند.

آدرس ایمیل: JOBS@MGTAHA.COM

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام دعوت به همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان با اشاره به پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه، گفت: در این رابطه دو مظنون تحت تعقیب قضایی قرارگرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، علیرضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی و صدور فوری دستورات قضائی برای پیدا شدن وی، اظهار کرد: صبح امروز و در پی گزارش یکی از دشت‌بانان مبنی بر پیدا شدن خودروی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه، کلانتری ۱۴ سرچشمه مراتب را به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داد.

وی افزود: به محض پیدا شدن خودروی فرد، بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات برای پیدا شدن فرد گمشده آغاز و در نهایت جسد فرد با هلی‌شات در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا شد.

دادستان رفسنجان با اشاره به آغاز تحقیقات اولیه با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه، گفت: تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده ادامه دارد و اظهارنظر نهایی پس از انجام تحقیقات و معاینات پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو مظنون تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 747060

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • اصول مراقبت از دندان‌های شیری در کودکان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن