Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان باید بیشتر مراقب رفتارش باشد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره لیست تیم ملی فوتبال و خط خوردن سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی اظهار داشت: وقتی روز گذشته شنیدم این چهار بازیکن خط خورده‌اند، تعجب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه فقط من، بلکه همه تعجب کردند. مگر می‌شود این بازیکنان در تیم ملی نباشند؟ سیدجلال آماده‌ترین مدافع ایران است و حق صددرصدی اوست که در تیم ملی باشد. وریا غفوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی و استقلال بوده، کاوه رضایی هم در بلژیک گل‌های زیاده زده است، حسینی نیز دروازه‌بان جوانی است که امید آینده تیم ملی خواهد بود و فقط تجربه ندارد.

وی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش گفته که حسینی به خاطر نیمکت‌نشینی در استقلال از تیم ملی خط خورد، گفت: مگر شرایط امیر عابدزاده را دیده‌ایم؟ او در دو سال گذشته چه کار کرده است؟ عابدزاده زحماتی در تیم امید کشید، اما پس از آن خبری از او نداشتیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی حسینی از شفر به دلیل نیمکت نشینی در استقلال تصریح کرد: حسینی خودش مقصر است. او در بازی با فولاد خوزستان به دلیل تعلل کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد. همان شب با او صحبت کردم و پذیرفت اشتباه کرده است. شفر که عمدی بازیکنی را نیمکت‌نشین نمی‌کند. حسینی باید تجربه کسب کرده و تحملش را بیشتر کند. فراموش نکنیم سیدمهدی رحمتی آماده‌ترین دروازه‌بان حال حاضر ایران است و به خاطر خشم کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. کمی هم خود رحمتی مقصر بود. کاری به سن و سال رحمتی نداریم، اما می‌توانست برای تیم ملی مفید باشد.

رشیدی خاطرنشان کرد: حسینی می‌تواند آینده خوبی داشته باشد، به شرط اینکه تنها نباشد. او کار خوبی کرد و متأهل شد، اما باید خودش را بیشتر جمع و جور کند. بازیکنانی که از شهرستان می‌آیند، باید بیشتر مراقب خودشان باشند. حسینی هم باید تحملش را بیشتر کند.

انتهای پیام/

R1015150/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سید حسین حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید حسین حسینی سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 6094502

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟