Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:21:10 GMT

معرفی ظرفیت‌های قرآنی از آثار نمایشگاه قرآن و عترت است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۴۹۹۷

معرفی ظرفیت‌های قرآنی از آثار نمایشگاه قرآن و عترت است

 

به گزارش ایکنا از خوزستان، عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش کارون شب گذشته 30 اردیبهشت همزمان با اولین روز از نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در غرفه خبرگزاری قرآن(ایکنا) حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان کارون نخبه‌های قرآنی زیادی دارد، با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان در عرصه فعالیت‌های قرآنی گفت: دانش‌آموزی به نام علی امری از دانش آموزان این شهرستان در کمتر از یک سال یعنی هشت ماه موفق به حفظ کل قرآن شد؛ او در مؤسسه بیت‌الاحزان فارس توانست حافظ قرآن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزرعه گفت: دیگر دانش‌آموز ما، احمد کعبی در مسابقات قرآنی اسراء که از سوی شبکه قرآن برگزار شد شرکت کرد و در بین 28 نفر شرکت‌کننده نفر اول شد و اختتامیه آن در شهر کاشان برگزار شد. ان شاءالله این دانش آموز پس از ماه مبارک رمضان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به ترکیه اعزام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون افزود: احمد کعبی در بخش زیر 16 سال رشته تقلید از صدای استاد منشاوی توانست این موفقیت را کسب کند. این دانش‌آموز سال گذشته به عنوان پدیده مسابقات قرآن در آبادان معرفی شد و در سال جاری نفر اول مسابقات قطب 3 دانش‌آموزی شد.

وی اظهار کرد: سهم نخبه‌های قرآنی ما در دو بخش دختران و پسران در زمینه‌های قرائت، صوت، حفظ و نهج‌البلاغه و صحیفه سهم خوبی است.

مزرعه با اشاره به نمایشگاه قرآن گفت: ماه مبارک رمضان معنویت خاصی به این نمایشگاه بخشیده است. معرفی قاریان بین‌المللی، آشنایی با آثار مکتوب قرآنی و هنرهای مرتبط با قرآن در نمایشگاه از جمله آثار این نمایشگاه است. از برگزارکنندگان این نمایشگاه که به نحو زیبا و شایسته‌ای این کار را انجام دادند تشکر می‌کنم.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در پایان گفت: از حضور پررنگ خبرگزاری ایکنا در همه مناسبت های قرآنی تشکر می‌کنم.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود