Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@09:34:07 GMT

گنجاندن یوز ایرانی در لباس تیم ملی سوژه ی طنز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۰۱۱

گنجاندن یوز ایرانی در لباس تیم ملی سوژه ی طنز شد

در لباس طراحی شده برای تیم ملی ایران در جام جهانی از سوی آدیداس، یوز ایرانی را به نحوی در این لباس گنجاندند که سوژه طنز شاه ولد شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از پیراهن جدید تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ در بازی دوستانه برابر ازبکستان رونمایی شد.لباس ایران با رنگ های قرمز و سفید و یک گرافیک در بخش جلوی آن دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین لوگوی آدیداس و فدراسیون فوتبال،طرح یوزپلنگ وجود دارد.

همانطور که در جریانید بالاخره پس از کلی کش‌ و قوس، یوزپلنگ ایرانی را در لباس تیم ملی جا دادند؛ به همین بهانه محمدرضا میرشاه‌ ولد این کارتون را آماده کرده است که در ادامه مشاهده می کنید:

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار تیم ملی بازیکنان تیم ملی سرمربی تیم ملی لباس تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 روز پنجشنبه دوم فروردین ماه 1403 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال یوسوکه آراکی به عنوان داور و جون میهارا و کوتا واتنبه به عنوان کمک های وی  از ژاپن این بازی را قضاوت می کنند. هیروکی کاساهارا به عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است.

همچنین ناظر داوری از کشور مالزی و نماینده مسابقه از هند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلال چراغپور: خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است/ اشتباهات جام ملت‌ها را بپذیریم
  • خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است
  • خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است/ اشتباهات جام ملت‌ها را بپذیریم
  • تیم داوری ژاپنی بازی ایران را سوت می زند
  • سورپرایز بزرگ در چارچوب تیم ملی فوتبال؛ «آرشا» زنگ خطر را برای بیرانوند به صدا در آورد!
  • داور ژاپنی بازی ایران - ترکمنستان را سوت می‌زند
  • قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان
  • سورپرایز اصلی در راه چارچوب تیم ملی فوتبال ایران
  • (تصاویر) افتتاح هتل فوتبال به سوژه خنده تبدیل شد
  • نوروز؛ عمق استراتژیک ایران