Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در صورت افزایش قیمت مواد مخدر، نگرانی برای استفاده از ناخالصی به منظور تولید مواد مخدر وجود دارد.

احمد ریواده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این سوال که شنیده شده به علت افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت پیش سازهای تولید ماده مخدر شیشه قیمت آن افزایش یافته و آیا این نگرانی وجود دارد که افراد معتاد به سوی استعمال مواد مخدر خطرناک تر پیش روند، افزود: موضوع مواد مخدر آنقدر پیچیده است که یک عامل بر روی آن تاثیرگذار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شیوع مصرف مواد مخدر تک عاملی نیست که بالا رفتن قیمت آن، موجب ایجاد محدودیت در تولید و یا توزیع آن شود.

ریواده اظهار کرد: اگر افزایش میزان مواد مخدر در کشور وجود دارد به علت آن است که میزان تولید در کشورهای تولید کننده و مبدا افزایش یافته است.

وی از کشف 10 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: زمانیکه کشف مواد مخدر افزایش می یابد یعنی عرضه کاهش می یابد در نتیجه باید قیمت آن افزایش یابد که این امر صورت نگرفت.

 این مقام مسئول تصریح کرد: نگرانی که ممکن است از بالارفتن قیمت مواد مخدر در سطح جامعه به وجود آورد این است که میزان استفاده از ناخالصی در این مواد افزایش یابد که این امر بر روی سلامتی افراد معتاد نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مواد مخدری که در این استان توسط قاچاقچیان توزیع می شود و افراد معتاد از آن استفاده می کنند حاوی ناخالصی های زیادی است، گفت: ناخالصی هایی همچون سرب به مواد مخدر افزوده می شود تا سنگین تر شوند و سود بیشتری عاید فروشندگان مواد مخدر شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی توضیح داد: در حال حاضر بیشتر معتادانی که در مراکز ترک درمان بستری می شود علاوه بر اعتیاد آن ها، سایر بیماری های آن ها را نیز که به علت مصرف ناخالصی در مواد مخدر به وجود آمده است،درمان می شوند.

به گفته وی بیش از 50 درصد مواد مخدر استفاده شده در این استان توسط معتادان مواد مخدر سنتی(همچون تریاک) است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • نفت در مدار رشد؟
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد