Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:13:31 GMT

نقش‌های متفاوت بازیگران در «داش آکل»

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۱۳۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین تیزر رسمی فیلم سینمایی «داش آکل» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد عرب‌ که هم‌اکنون در نوبت اکران قرار دارد، رونمایی شد.

ساخت این تیزر برعهده روزبه کلباسی بوده است.

این فیلم برداشتی آزاد از داستان کوتاه داش آکل صادق هدایت به نویسندگی منصور براهیمی است.

حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت الله صالحی، الله قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی (مشهدی)، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب، محمدرضا زاهدی، بازیگران «داش آکل» (عشق و آتش) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4302489 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی محمد عرب تئاتر ایران فیلم سینمایی جشنواره فیلم کن سینمای مستند فیلم کوتاه ماه مبارك رمضان کنسرت موسیقی نمایشگاه نقاشی موسیقی ایرانی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان درگذشت چهره ها سازمان سینمایی سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدرضا شوشتری افزود: در این دوره از مسابقات که به مدت ۲ روز به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار برگزار شد ۵۸ سوارکار در رده‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

او تصریح کرد: در رده سنی آزاد با ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر، ۱۸ شرکت کننده از استان‌های همدان و کرمانشاه با هم رقابت کردند که در نهایت محسن حدادیان با اسب "آنجل" به عنوان قهرمانی دست یافت.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در این رده سنی، امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "بارلی" دوم شد و مهدی صمدی با اسب "لورنز" بر سکوی سوم ایستاد.

محمدرضا شوشتری افزود: همچنین فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب "دیزاین" و محمدرضا شوشتری با اسب "نیوشا" بر سکوی چهارم و پنجم این مسابقات ایستادند.

او تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۵ سانتی‌متر نیز محسن حدادیان با اسب "ریلکس" اول شد و امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "کریستیانازد" و مهدی حمزه‌ای با اسب "هایرون" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در رده سنی زیر ۱۸ نیز هشت سوارکار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت کیان قراگوزلو با اسب "آبین" از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و ویانا فرجام‌فر با اسب "سهند" و محمد مظفری با اسب "پرنس" هر دو از استان کرمانشاه دوم و سوم شدند.

محمدرضا شوشتری افزود: در رده مالکین هم آرتا سهل‌البیع با اسب "الدورادو"، ملیکا محمدی با اسب "ریلکس" و آرمین احمدی‌ثابت با اسب "آتلانتا" به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • مصائب یک سرلشگر ارتش
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری