Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@14:39:49 GMT

یاران قدیمی با لب خندان در راه روسیه+ عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۱۵۹

یاران قدیمی با لب خندان در راه روسیه+ عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد در 5، 6 سال گذشته جزو نفرات ثابت تیم ملی بوده اند و توانسته اند انتظارات اهالی فوتبال را برآورده کنند. این دو بازیکن که در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 به عنوان دو بازیکن دوملیتی ایران را انتخاب کردند و برای تیم کی روش به میدان رفتند ، در طول دوران حضورشان روزهای خوبی را با تیم ملی سپری کردند و حالا در آستانه رسیدن به دومین جام جهانی متوالی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگرچه دژاگه به دلیل مصدومیت هایی که برایش پیش آمد و قوچان نژاد به خاطر درخشش بازیکنانی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی کمتر در بازی های گذشته تیم ملی به میدان رفتند اما کارلوس کی روش برای جام جهانی روسیه نیز به این دو مهره باتجربه و تاثیرگذار خود اعتماد کرد. حالا کی روش امیدوار است دژاگه تا قبل از جام جهانی آمادگی خود را به دست آورد و با بازوبند کاپیتانی تیم ملی مقابل حریفان قرار بگیرد.


دژاگه و قوچان نژاد که در اکثر اردوهای تیم ملی اوقات را با یکدیگر سپری می کنند، صبح امروز نیز قبل از سفر به ترکیه با لبی خندان در کنار هم راهی شدند تا روحیه خوب خود را نشان بدهند. آنها امیدوار به درخشش در دومین جام جهانی متوالی هستند و باید دید چه اتفاقاتی درباره شان رخ خواهد داد.

 

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه رضا قوچان نژاد اشکان دژاگه تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد در حالی که محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر را انجام بدهد.

حسن الهیدوس در دقیقه 9 روی اشتباه عجیب در خط دفاعی الشمال گلزنی کرد که توانست نمایش هجومی خود را ادامه بدهد و در دقیقه 26 توسط گونزالو پلاتا گل دوم را به ثمر رساند و کار یاران امید ابراهیمی را سخت کند.

شاگردان پویا اسبقی در الشمال که سعی در جبران نتیجه داشتند، در دقیقه 36 با خطای امید ابراهیمی روی بوعلام خوخی و بازبینی ویدئویی که کارت قرمز را به همراه آورد، 10 نفره شدند تا ادامه بازی برای آنها مقابل یاران حزباوی سخت‌تر شود.

حزباوی که در 18 مسابقه از 20 بازی گذشته لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه 52 هم موفق شد دروازه الشمال را باز کند، اما داور پس از وی‌ای‌آر در این صحنه، گل مدافع ایرانی را مردود کرد.

در دقیقه 74 هر دو تیم یک اخراجی دادند، اما یاران حزباوی بازهم موفق به گلزنی شدند و دو گل دیگر توسط اکرم عفیف و پائولو اوتاویو به ثمر رساندند تا این مسابقه را با برتری چهار بر صفر تمام کنند.

السد که پس از دو قهرمانی پیاپی در لیگ ستارگان قطر، سال گذشته نتوانسته بود این عنوان را تکرار کند و در رقابت با الدحیل عقب مانده بود، در حضور کامل حزباوی و کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل الشمال، 49 امتیازی شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل و پنج امتیاز بیشتر نسبت به الریان و الغرافه، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کند.

امین حزباوی نخستین لژیونر فوتبال ایران است که در فصل 24-2023 توانسته در لیگ برتر یک کشور به مقام قهرمانی می‌رسد و البته پیش از او علیرضا جهانبخش در جام حذفی هلند همراه با فاینورد صاحب جام شده و سعید عزت‌اللهی نیز در شباب الاهلی به قهرمانی در سوپر شیلد امارات و قطر رسیده بود.

دیگر خبرها

  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط