Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:05:17 GMT

مهناز افشار از «گلشیفته» جدا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۵۵۰۷

مهناز افشار از «گلشیفته» جدا شد

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کار مهناز افشار که نقش راحله گلشیفته را در این مجموعه شبکه نمایش خانگی ایفا می‌کرد، با تصویربرداری سکانسی در بیمارستان گاندی به پایان رسید و از مجموعه عوامل سریال «گلشیفته» جدا شد.

تصویربرداری مجموعه کمدی اجتماعی «گلشیفته» که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه شده است، از روز ٢٨ آذر ماه سال گذشته با حضور مهدی هاشمی در یزد آغاز شد و این روزها در لوکیشنی در فرمانیه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد و نسیم ادبی با حضور هومن سیدی از بازیگران این مجموعه هستند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است، هر روز ساعت ۱۶ پخش و در ساعات ۰۰ بامداد و ۰۸ روز بعد بازپخش می شود.

در مجموعه تلویزیونی «زندگی به شرط خنده»، بازیگرانی، چون حمید لولایی، علی صادق، یوسف تیموری، زنده یاد رضا داوودنژاد، بهنوش بختیاری، خشایار راد و سحر ولدبیگی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: در خانه‌ای که صاحب آن خارج از کشور به سر می‌برد؛ افرادی زندگی می‌کنند که هر کدام برای خود مشکلات و آرزو‌هایی دارند. در این میان خشایار، پیرمرد سودجو و پول‌دوستی که وظیفه مراقبت از خانه را بر عهده دارد، در نبود صاحب‌خانه، آن را به گروه‌های مختلف فیلم‌برداری اجاره می‌دهد...

 

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی